2017-07-01

2017. júniusi beszerzések


Szóval eltelt a Könyhét hava is, és egyben az első nyári hónap. Mostanában elég mozgalmasak a napjaim: június elején inkább lazítottam egy kicsit, aztán a hónap második felében sajnos szembe kellett néznem a halogatott vizsgáimmal is. Mindent összevetve viszont a szuper könyvekről szólt a hónap, egészen pontosan 12-ről, amik hozzám kerültek.



12-ből mindössze három nem könyvheti termés: a Kéjutca és a Rongybaba reci, Az üvegvár pedig a Tescóban volt akciós, 1500 Ft-ért vettem – igaz, szintén a Könyvhét ideje alatt. Összességében szuper volt ez a Könyvhét, ha nem is teljesen átgondoltan, de mégis olyan könyveket vettem, amik nagyon érdekelnek, amolyan egyszer élünk, és kell-felkiáltással, példának okáért ilyen a Csernobili ima is. Nagyon érdekel a téma, én inkább az a típus vagyok, akinek ha azt mondanák, bemehetsz a lezárt zónába, csak annyit kérdezne, hogy mikor indulunk?

Fredrik Backman azt hiszem, hogy tőlem nem meglepő, A ​hazavezető út minden reggel egyre hosszabb ismét szíven talált, a másik animusos könyv pedig hasonló jót ígér, mint a kedvenc fazonom, bár nem kezdtem még el. A szolgálólány meséje pedig annyira jó elvileg sorozatban, hogy mindenképp el akartam olvasni még mielőtt megnézem – tetszett, de rajongás helyett inkább elgondolkodtatott, viszont hamarosan bővebben is írok róla.


Mindent összevetve ez egy szuper június volt könyves szempontból, és most hiába mondanám, hogy a július csendesebb lesz, mert a kilátások szerint nem :) Na de erről bővebben azt hiszem majd a következő zárós posztban regélek :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)