2017-07-31

2017. júliusi beszerzések


Nos, július is elég kacsúra sikeredett, már ami a könyvbeszerzéseket illeti, de nem is bánom, mert egyrészt így 100%-os havi olvasást tudok bemutatni, másrészt pedig volt időm befejezni korábban elkezdett könyveket, olvasgattam a júniusi, könyvheti termést, illetve olyan kötetekbe kezdtem bele, amik már túl régóta a polcomon ültek.

A Bőrügyek egyébként már fent van a blogon, a Mesélő Budapest pedig holnapután kerül ki, így utóbbira sem kell sokat várni, ráadásul a Mesélő Budapestről csináltam néhány fotót is, ezeket majd Instagramra fogom feltenni (szóval érdemes ott is követni a blogot).

Augusztusban szeretnék még mondhatni sokat olvasni, mert aztán szeptembertől ismét itt az egyetem, ami mellett valljuk be, nem egyszerű annyi könyvet elolvasni, amennyit szeretne az ember. Remélem nektek is sikerül még kihasználni az augusztust az iskolakezdés/a komor ősz előtt :)

2 megjegyzés:

  1. Ideje tényleg belevetnem magam a Harry Potterbe, mert csak a második könyvnek az elején tartok. :D Azért a sorozatot nem hagynám meg a suli kezdésig.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én csak az első négy részt olvastam a Harry Potterből, de még nem tudom, hogy mikor fogom folytatni :D

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)