2017-05-31

2017. májusi beszerzések


A május az a hónap, ami eszméletlenül gyorsan elröppent számomra, és ha a személyes részét nézem, akkor azt tudom mondani, hogy végre nagyjából sikerült is kitaláljam, hogy mit szeretnék, ezekért a célokért pedig igyekeztem minden energiámat mozgósítani – vissza az elejére, valószínűleg ezért rohant el gyorsan, mert sosem unatkoztam 😀

Könyves fronton ismét a három darabot céloztam be (na jó, full véletlen történt, de tényleg), és mindhármat el is olvastam, egy pedig már a blogon is fent van. A 100%-os olvasottság viszont tök jó érzés, szerintem nagyon régóta nem esett már meg ilyen, hogy a hónap végére sikerült volna hasonlót produkálni. Nem verseny, nyilván, de a könyvek azért vannak, hogy olvassuk őket 😊


Júniusban (8-12., Budapest, Vörösmarty tér) Könyvhét lesz, ahol bevallom, szeretnék egy kicsit bűnözni is, szóval a következő havi beszerzős poszt szerintem nem csak három könyvből fog állni, de hamarosan kiderül 😊 És ha már Könyvhét: remélem veletek is tudok majd találkozni, idén igyekszem (majdnem) mindennap kimenni.

U.i.: yaaay, végre a fényképezéssel kapcsolatosan is sikerült valamit kiagyalni 😍 Nekem személy szerint ezek a képek már jobban tetszenek, kezdenek arra hasonlítani, amiket télen produkáltam 😊

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)