2017-05-06

2017. áprilisi beszerzések


A múlt hónap mondhatjuk, hogy egy wow élménnyel ért fel számomra, ugyanis mindösszesen csak három könyv került hozzám (alapvetően a több könyvem van, mint amit el tudok olvasni problémával küzdök), és ezek is recik. Tulajdonképpen ennek most nagyon örülök, mert az utóbbi néhány hónapban hiába nem akartam, hogy így legyen, de nagyon megváltoztak az olvasási szokásaim, s noha áprilisban többet olvastam, mint előtte, azért még így sem az igazi.

Márciusban és áprilisban a már régóta nálam lévő könyveket olvasgattam, illetve az egyik áprilisi is sorra került, Klausz Melinda: Megosztok, tehát vagyok című kötete, ami igen hasznos és érdekes olvasmánynak bizonyult. A múlt hónapban kaptam meg életem első Sparks-könyvét is, konkrétan Nicholas Sparks: Kéz a kézben, illetve egy számomra totálisan ismeretlen kötet került a birtokomba a Fumaxtól a Könyvfeszten, ez pedig John Boland: Magyarországról szeretettel.

Mindemellett igyekszem írni a bejegyzéseket is, de nem erőltetem, mert úgy már nem olyan. Ha olyanom van, és leülök legépelni, akkor lesz szívből jövő, élvezetes írás, főleg olyan könyveknél, amiket nagyon szerettem. És most kotlok néhány ilyen bejegyzésen, szóval talán a május el is hozza őket a blogra :)

A Könyvfeszten nem tomboltam, mint könyvimádó, sokkal inkább Instagramra (követni, szívecskézni nagyon ér!) fotóztam, beszélgettem, programokon vettem részt, na de majd a Könyvhét!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)