2017-02-02

2017. februári TBR


Tavaly csináltam már ilyet, igaz, akkor videóban. Utána kimaradt sokáig, de tulajdonképpen egészen jó móka ez, s ha most nem is a videózás szempontjából, hanem a fényképezőmmel való játékban. Mialatt ehhez a poszthoz fényképeztem, rájöttem néhány dologra, amiket eddig nem is nézegettem, de amikkel a képek szebbek lehettek volna, akár a januári könyves zárásnál is. Nem baj, jobb később, mint soha :)

Jelenleg azért gondolkodtam ezen a poszton, mert jó néhány könyvem van, amikkel nem haladtam október-november óta, szóval megmutatom nektek, hogy mik azok, amiket februárban mindenképp ki szeretnék olvasni, és a blogos értékeléssel is csipkedném magam. Magyarázkodni gáz, de most mégis megteszem: egy szóban vizsgaidőszak, több szóban vizsgaidőszak és rossz idő rossz kedvvel.



 



Szóval feltettem egy halom képet ugyan arról a könyvkupacról. A párom szerint teljesen felesleges, mert ki akar ennyi képet nézegetni ugyan azokról a könyvekről, szerinte a könyves blogot olvasók a véleményemre kíváncsiak, nem a kezdő fotós skilljeimre. Nos, remélem csak a férfi logika beszél belőle, és akik idekattintanak, díjazni fogják a dolgot (mert én speciel imádok könyvekről készült képeket nézegetni) 😀 Minden esetre a könyves instámat is szeretitek a nyilvánvaló jelekből adódóan, szóval bizakodó vagyok.

Egyetlen könyv lóg ki amúgy a sorból, ez pedig Szántó Dánieltől a Revans, nagyon friss és ropogós, tegnap került hozzám. Küllemre a Fábián Janka kötet az, ami ahhhh, nagyon szép, igényes kiadás, és sokak szerint a belseje is hasonlóan megkapó; de még fogok külön képeket is csinálni mindegyik kötetről, amikor olvasom őket.

A képeken nem szerepel, de most három másik könyvbe is belekezdtem (Árnyak és jelek, Ármány és kézfogó, Rekviem egy gyilkos asszonyért), szóval remélhetőleg mozgalmas februárom lesz 😊


5 megjegyzés:

  1. Szia :) Mi az a TBR? Bocsi, de a könyves blogokban nem annyira vagyok járatos, csak a tiédet szoktam néha olvasgatni... :)

    VálaszTörlés
  2. En is imadom a konyvekrol keszult kepeket. Nagyon szepek lettek! :)

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)