2017-01-01

A TERVEIM 2017-RE


Csak úgy, mint az évösszegzés, az év tervekkel való nyitása is kezd hagyomány lenni a blogon :) Idén tulajdonképpen a legfontosabb az olvasás, hiszen most valahogy úgy vagyok vele, hogy a legfontosabb, hogy legyen időm és energiám olvasni, minden más úgymond mellékes. De azért összeszedtem egy-két tervet így is.


Az úgynevezett alapműveket el szeretném olvasni. Értem ez alatt mondjuk a Harry Pottert (aminek az első fele igazából megvolt tavaly), és A Gyűrűk Urát; a kevésbé terjedelmesek közül pedig a Narnia Krónikáival szemezek.

Olyan könyveket (s bennük világokat, szereplőket) szeretnék találni, amikért igazán rajonghatok. Tavaly ilyen volt az Outlander például, amibe azt hiszem, menthetetlenül beleszerettem, vagy a Vándorsólyom kisasszony különleges gyermekei, 2015-ben pedig a Divergent-sorozat, vagy a Wayward Pines-trilógia.

Szeretném teljesíteni a könyves kihívásokat. Igen, most mindet, kiélezve a várólistásra :)



4 megjegyzés:

  1. Kívánom, hogy sikeresen valósítsd meg őket! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, hasonló jókat kívánok neked is!

      Törlés
  2. Sok sikert a megvalósításhoz! Várjuk a könyves véleményeket, én mindig örömmel olvasom őket. És szerintem viszont is látsz néhány könyvet a blogon. :D

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)