2017-01-31

2017. januári beszerzések


Idén rettenetesen gyorsan elszelelt a január, legalábbis számomra, és ráadásul úgy, hogy eközben könyves vásárlási fronton is visszafogtam magam. Összesen 9 könyv a havi beszerzős mérlegem, 10 könyv az olvasós.

A január egy elég vegyes hónap volt, ugye még a vizsgáim nagy része itt volt, amikre mondjuk nem mondhatom, hogy beleszakadva készültem volna, s ennek sokszor meg is látszott a következménye. Sok jó könyvet olvastam, olyannyira, hogy bevallom, a vizsgára tanulás helyett függtem mondjuk az Outlander 2-n, így másnap szépen meg is buktam. Nyilván ezek az egyetemen korrigálhatóak, úgyhogy nem történt semmi borzasztó dolog.

Januárban volt egy impulzusvásárlásom, az Eat, Pray, Love, amire annyira régóta fáj a fogam, hogy ott akkor a Libriben képtelen voltam ellenállni neki. Vettem két kézimunkás könyvet is, amik jók, de eddig inkább csak Youtube videókból próbáltam tanulni, több-kevesebb sikerrel. Volt egy nagy szerencsém is, ugyanis az Agykontrollt még decemberben rendeltem, és így január végén jutott eszembe, hogy ó, nem mentem érte, de megvolt még, ezer hála a Lírának! Amúgy amikor kerestem januárban, akkor nem nagyon találtam már (elképzelhető, hogy ennyire kapós lett a kötet, hogy így elkapkodták?).



Januárban három recenziós könyv landolt nálam, az Árnyak és jelek, illetve a Könyvmolyképzőtől a Rekviem egy gyilkos asszonyért és az Ármány és kézfogó. Mostanában egyébként elég sok Arany pöttyöst olvastam, mármint magamhoz képest, aminek örülök, hogy kezdem felfedezni ezeket a könyveket is.

Elizabeth Gilbert: Eat, Pray, Love – Ízek, imák, szerelmek
Susie Johns: Horgolás
Susie Johns: Kötés
Fjodor Mihajlovics Dosztojevszkij: A Karamazov testvérek
Stephen King: Agykontroll 
Veronica Roth: Árnyak és jelek
Geoffrey Hands: A digitális fotózás kézikönyve
Hannah Kent: Rekviem egy gyilkos asszonyért
Böszörményi Gyula: Ármány és kézfogó 

Ez a hónap vegyes volt abból a szempontból, hogy vagy a könyveimen függtem, vagy egyáltalán rájuk sem bírtam nézni – utóbbira mondjuk erősen rájátszott, hogy nagyon durván ráfüggtem a How To Get Away With Murder című sorozatra, szóval tőlem mostanában szokatlan módon majdnem mindig azt néztem. Februárra az a tervem, hogy a még mindig meglévő feltorlódott könyveimet olvasgassam, és írjak róluk a blogra. Valahogy egyszerűbb lenne a dolog, ha sütne a nap, mert ebben a hidegben és szürkeségben egyszerűen sokszor semmihez nincs kedvem, még a sorozatokhoz sem...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)