2017-01-09

2016. decemberi beszerzések


Szóval úgy volt, hogy Twitteren megszavaztátok, hogy januárban legyen decemberi könyves zárás, saját fotókkal, ami viszont így közeledve a január közepéhez még mindig sehol sincs, leginkább a fotók hiánya miatt. Ennek oka, hogy nem nagyon akarom tovább húzni a múlt havi zárást, viszont nagy hévvel nekiestem a könyvespolcomnak, és kicsit rendet raktam, a lakásban kószáló könyveket odaköltöztettem, aztán jöttem rá, hogy egyébként össze kellene kutyulni az egészet, hogy tudjak fényképezni, így meg borulna a rend. Viszont serényen töltögettem az új képeket Instagramra, szóval ott jó néhányat meg lehet tekinteni.


Decemberben összesen 15 könyvvel lettem gazdagabb, és képtelen vagyok nem megemlíteni, hogy többek között az eddig megjelent három Outlanderrel is! Ez a blogon még nem látszik, de például egy csomó erről szóló tweetet lőttem el, hogy eléggé beszippantott a világa, és mondhatni függővé tett. Azt csak félve merem leírni, hogy ez minimum egy vizsgám kárára történt (de nyugi, még van egy esélyem belőle :D).

A december egyébként úgy kezdődött, hogy a novemberi Bookline-nyereményem megérkezett, ami először is egy hihetetlen dolog, mármint hogy nyertem. Én. Értitek, az, aki amúgy szinte soha nem nyer semmit. Nyilván könyves fronton nem panaszkodhatok, itt inkább a ténynek örültem nagyon. Ez az első három könyv innen, a kupacban van, amit vettem, és van, amit kiadóktól kaptam recenzióba - ezúton is köszönöm.

A teljes lista:
Stephenie Meyer: A Vegyész
Sofi Oksanen: Norma
John Williams: Augustus
Stephen King: A Setét Torony – A Setét Torony
Babrik Alexandra: Szívem a szíved játszótere
B. A. Paris: Zárt ajtók mögött
Louise Jensen: A nővér
Kristin Hannah: Szentjánosbogár lányok
Diana Gabaldon: Outlander – Az idegen
Piper Kerman: Orange is the new Black – Túlélni a női börtönt
Budai Zsanett – Tonté Barbara: Romani gastro
Diana Gabaldon: Outlander 2. – Szitakötő borostyánban
Diana Gabaldon: Outlander 3. – Az utazó 

Mivel december közepétől körülbelül a vizsgák - karácsonyi könyvek - Outlander szentháromságban éltem, így most kezdek foglalkozni a többi könyvemmel, na persze akkor, ha nem leszek túl gyenge, és nem kezdek neki azonnal az Outlander harmadik részének. Katasztrofális, tudom :)

Decemberben egyébként történt egy nagyon szuper dolog is velem, mégpedig "benne voltam" a Kossuth Rádióban :D Az interjút itt hallgathatjátok meg, a hírek és a reklám után vagyok :)


2 megjegyzés:

  1. Már a címük megragadott, kíváncsi vagok rájuk. Sok sikert a 2017-es évhez! :D

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)