2016-12-23

Sabrina Jeffries – Karácsonyi ​csoda

FÜLSZÖVEG: Pierce Waverlyt, Devonmont grófját gyermekkorában a szülei rokonok gondjaira bízták, és a férfi sosem bocsátotta meg nekik, hogy magára hagyták. Egy nap azonban levelet kap anyja társalkodónőjétől, Mrs. Camilla Stuarttól, amelyből arról értesül, hogy az édesanyja súlyos beteg. Azonnal hazatér vidéki birtokukra, hogy elbúcsúzhasson az asszonytól. Ám amikor megérkezik, meglepődöttségében a szája is tátva marad. Kiderül ugyanis, hogy az anyjának semmi baja, ő pedig beleesett Camilla körmönfont csapdájába. Az életvidám, vonzó özvegyasszony ugyanis eltökélte, hogy mindent megtesz azért, hogy kibékítse őlordságát az anyjával. A célja elérése érdekében pedig még arra is hajlandó, hogy elfogadja a férfi által felajánlott alkut, amely tisztességesnek egyáltalán nem nevezhető… 

Sabrina Jeffries karácsonyi történetében a Halstead Hall bajkeverői című sorozatból megismert Lord Devonmont sorsát követhetik nyomon az olvasók a megbocsátás és a szerelem útján.


INFORMÁCIÓ: 
Kiadó: GENERAL PRESS KIADÓ 
Oldalak száma: 301
Borító: FÜLES, KARTONÁLT
Súly: 280 g
ISBN: 9789636439149
Nyelv :MAGYAR
Kiadás éve: 2016 
Sorozat:ROMANTIKUS REGÉNYEK 
Fordító:Hajnal Gabriella

SZERINTEM: Ez volt az a könyv, amire azt hiszem, nem voltam teljesen felkészülve, ugyanis hiába döntöttem el, hogy karácsony előtt, amolyan hangolódásként romantikus könyveket is szeretnék olvasni, az az apró részlet elkerülte a figyelmem, hogy a Karácsonyi csoda történelmi romantikus. Ezzel alapvetően nincs gondom, de ugyebár ami a 21. században számomra megszokottan működik, az a 19. században kicsit másképp van.

Amolyan in medias res, és totálisan viccesnek hathat, de amíg egy mai erotikus regényben amikor felfedezi a két szereplő, hogy hoppá, hát köztünk van valamiféle kémia, essünk egymásnak, addig az 1800-as években látszólag nem így működött, s erre tökéletes példa Pierce és Camilla esete is. Őszintén meglepődtem, amikor Camilla azzal utasította vissza a grófot, hogy másmilyen lehet a megítélése, aztán kellett néhány perc, amíg leesett, hogy ez akkoriban normális volt.

A könyv hangulatát nagyon meg kellett szoknom, mert viszonylag sok volt benne a picsogás a hölgyek részéről, amit nem tudtam hová tenni, de igazából ezt is betudom a történelmi jelzőnek, és ugyan ez a helyzet a ki mit gondol rólunk ha kiderül ez vagy az kezdetű sztorival is. Valahol a könyv felénél kezdtem megszokni, és akkor talán lazult is valamicskét ez a vonulat, számomra akkor indult be a történet.

A Pierce és az anyja közti viszony kiszámítható volt, főleg ahogy haladt előre a történet, valahogy éreztem, hogy valami ilyesmi lehet a háttérben, míg a szerelmi szál is elég egyértelmű volt, sőt, amikor nagyon erőltette Pierce a legyél a szeretőm-dolgot, már valahol én voltam dühös, hogy inkább vegye el Camillát, de ez a játék nagyon nem fair.

A könyv első fele nekem túl semmilyen volt, s pont emiatt olyan érzések vannak bennem, hogy azt az első felet valahogy össze is lehetett volna picit tömöríteni, mondjuk feleannyira, úgy pedig rögtön más lenne a könyv összképe, átbillenhetne a pont jóba. Így nekem vontatott és kicsit unalmas volt, viszont közben voltak hullámok, amikor mást csináltam, és sokszor kicsit olvasva azért nem volt rossz. Egy dolog pedig nagyon tetszett, és emellett nem szeretnék elsiklani, mégpedig a karácsonyfa története, hogy ez régen nem volt bevett szokás.

Összességében egynek elment, aki hozzá van szokva a műfajhoz, annak tuti tetszeni fog, aki pedig még ismerkedik a romantikusokkal, annak kellhet némi türelem a karakterek jelleméhez.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)