2016-12-04

Rapid könyves tag


Tegnap éjjel, még lefekvés előtt a neten szörfölve találtam Inside My Head Andinál ezt a taget, és ahogy végignéztem a videóját, rájöttem, hogy ezt én is ki akarom tölteni, mert tényleg gyors. Tulajdonképpen az tetszik benne, hogy nem kell a több száz elolvasott könyvemen gondolkodnom, amikor mondjuk azt kérdezik egy tagben, hogy a főszereplő kismacskájának a lovának az unokatestvére kék volt, na de melyik könyvben. Ja, meg lustáknak plusz pont, hogy Andi le is fordította 😀


Ebook vagy fizikai példány?
Fizikai példány. Szeretem a könyveket szagolgatni, nézegetni, fotózni, és sokkal másabb élmény egy igazi könyvet olvasni, mint egy kis kütyűt – de utóbbitól sem zárkózom el.

Puhatáblás vagy keménytáblás?
Puhatáblás. Sokkal egyszerűbb olvasni, Magyarországon elterjedtebb is, így mindenképpen ez.

Online vagy könyvesbolti vásárlás?
Online. Vásárlásnál szempont az ár, ami az interneten mindig alacsonyabb, illetve hamarabb utána tudsz nézni, hogy a kiszemelt könyvről mit mondanak a többiek, vagy ha új, akkor is több benyomást találsz a neten. Persze, emellett szeretek a könyvesboltban is órákat lődörögni 😊

Trilógiák vagy Sorozatok?
Attól függ, de inkább sorozatok. Ha valami jó, akkor tartson soká, ha valami sz_r, akkor úgysem fogom folytatni, hiába trilógia vagy sorozat.

Hősök vagy Rosszfiúk?
Hmm, igazából nem tudok választani, és nem azért, mintha mindkettőt imádnám, sőt, inkább annyira hidegen hagy mindkettő, bocsi.

Egy könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
Valamelyik Stephen King, igazából személyre szabva.

Ajánlj egy alulértékelt könyvet!
Ajánlok egy számomra alulértékeltet, és nem konkrét könyvet, hanem műfajt: sokáig lehurrogtam a romantikusokat, de mostanában én is eléggé rákaptam: totál agykikapcs, ha zombi vagyok agyilag, akkor is fogom a sztorit, míg mondjuk egy csavaros nyomozásban elveszek két oldal után.

Az utolsó könyv, amit befejeztél?
Fiala Borcsa: Egy cirkuszigazgató mindennapjai.

Az utolsó könyv, amit megvettél?
Emily Brontë: Üvöltő szelek, ami az ELLE magazinhoz volt.

A legfurcsább dolog, amit valaha használtál könyvjelzőnek?
A szükség nagy úr, mindenféle papírfecnit, de volt, hogy a telefonomat dobtam be, mint könyvjelző.

Használt könyvek: Igen vagy nem?
Nem, de azért nem is zárkózok el előlük 100%-osan.

Top 3 kedvenc műfaj?
Horror/thriller, krimi, pszochológia.


Kölcsönzés vagy vásárlás?
Vásárlás, imádom, ha gyönyörködhetek a könyveimben, amiket már elolvastam!

Karakterek vagy cselekmény?
Történetfüggő, de általában cselekmény.

Hosszú vagy rövid könyvek?
Hangulatfüggő, mindkettőt szeretem.

Hosszú vagy rövid fejezetek?
Rövid, mert akkor esélyem van arra, hogy mindig fejezet végén tegyem le a könyvet, ha le kell tennem, ez meg nálam egy kattanás.

Nevezd meg az első három könyvet, ami eszedbe jut!
Amy Harmon – Arctalan szerelem (ezt olvasom most), Szentesi Éva – Hamvaimból, és Antoine Leiris – Csak azért sem gyűlöllek titeket.

Könyvek, amik megnevetettnek vagy megsiratnak?
Megnevettetnek. Elég a saját drámám magamnak, ha lehet választani, inkább vidámságot szeretnék.

A mi világunk vagy kitalált világok?
Kitalált világok.

Hangoskönyvek: Igen vagy nem?
Nope, egyszerűen ha hallgatok egy könyvet, kényszeresen érzem, hogy matatnom kell mellette, és úgy nem tudok annyira figyelni rá.

Ítélsz könyvet borító alapján?
Igen, az is egy fontos eleme a könyvnek, mint készterméknek.

Könyvből film vagy könyvből sorozat?
Film, egy könyv általában nem olyan hosszú, hogy nyújtsuk, mint a rétestésztát, és a filmek sem mindig tesznek jót nekik.

Egy film vagy egy sorozat, amit jobban szeretsz a könyvnél?
Őőőőő, talán 1 vagy 2 van, ami nem jut eszembe. De ha később rájövök, szerkesztem!

Sorozatok vagy egykötetesek?
Hangulatfüggő, de egykötetesek most.

Nem szeretnék senkit megjelölni, vigye bátran mindenki, aki szeretné :)


5 megjegyzés:

  1. Hm, megfontolandó a kitöltése. :)
    Sok dologra ugyanazt válaszoltuk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. +1 Andi, én is sűrűn bólogattam az ő válaszainál :D
      Azért szerintem töltsd ki, ha van kedved/időd :)

      Törlés
  2. Én is kitöltöm ezt a taget! :)
    Jó pár válaszodnál erősen bólogattam, hasonlóan gondolunk dolgokat. :)

    VálaszTörlés
  3. Szintén elviszem, jövő héten kinn lesz nálam is :)

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)