2016-12-30

ÉVÖSSZEGZÉS: MIT VALÓSÍTOTTAM MEG A 2016-OS KÖNYVES ÉS BLOGOS TERVEIMBŐL


Eme bejegyzésben nem csak a januári terveim kimenetelét ecsetelném, hanem a könyves kihívásokat is ráncba szedegetném, hogy hol mit "értem el". Az idei első bejegyzésem egy olyan poszt volt, melyben írtam néhány dolgot, hogy mit szeretnék megvalósítani idén, s többek között erre is kitérek alább.


Több klasszikust szeretnék olvasni. (X) Ez idén sem nagyon jött össze, talán majd jövőre. Pár napja gondolkodtam a dolgon, és igazából annyira nem is fontos ez a pont, hiszen véleményem szerint nem attól leszek intelligens, vagy érdekes személyiség, hogy az összes klasszikuson átrágtam magam, maga az olvasás pedig egy kikapcsolódás, egy hobbi, és azt a könyvet már megette a fene, amihez úgy fogok neki, vagy minden alkalommal úgy veszem kézbe, hogy na, essünk túl rajta.

Meg szeretnék tanulni vállalható szinten fotózni. (-) Na, ez elég is-is, hiszen mindenképpen jobbak a képeim, mint amikor megvettem a masinát, de azért eléggé sok van még előttem, szóval se nem pipa, se nem X.Viszont foglalkoztam a témával :)

Szeretnék olyan szinten videózni, ahogy azt megálmodtam. (✓) Nos, könnyen jött, könnyen ment, a miértekről (mármint hogy tulajdonképpen miért nem csinálok már videókat) pedig tervezek majd egy külön bejegyzést írni :)

Szeretnék legalább egy könyves kihívást teljesíteni. (✓) A Goodreads-kihívás megvan, a Könyvmoly Párbajt is teljesítettem, igaz, a várólista csökkentést elbuktam.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)