2016-12-02

2016. novemberi beszerzések


Szóval, ez a november csak úgy megtörtént, könyves fronton.... Vettem is, kaptam is, a végeredmény számszerűsítve pedig 24 darab, ami amúgy az egyik szerencseszámom.






Tulajdonképpen az asztalra kipakolva realizáltam, hogy húú, mennyi könyv. Tudjátok, van, akinek a cigaretta, van, akinek a drog a szenvedélye, na, nekem ez a felfoghatatlan könyvgyűjtögetés. Mondjuk el fogom őket olvasni, plusz még abban is reménykedem, hogy a kupac jobb felére még idén sort tudok keríteni.

Konklúzió: elszaladt velem a könyves paci, de pont így volt csodálatosan szép ez az egész :) Decemberben pedig kicsit igyekszem majd visszafogni magam, mert egyrészt a helyem is fogytán, másrészt vizsgaidőszak, avagy tanulnom is kell majd.

A novemberi olvasásaim tulajdonképpen inkább az októberi könyveimre összpontosultak, sok mesét is olvastam, és azért ennek a kupacnak is nekikezdtem ám!

U.i.: igen, ez az új kiadású Harry Potter, és igen, én most olvasom először :)

Nektek hogy telt könyves fronton a november?

A többiek hónapja: katacita, Dóri, Nita, Niki, Amadea, PuPilla, Anna


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)