2016-11-16

Szkiba Zsuzska – Fogadd ​el magad

FÜLSZÖVEG: Minden ​​nő igazi NŐ. Minden test szerethető: a kerekded, a törékeny és a sportos egyaránt. Benned is ott rejlik a szépség és az érték, az a bizonyos PLUSZ kortól, bőrszíntől és testsúlytól függetlenül. 

A mai világban, főleg a hamis mintákat hirdető média hatására, a legtöbb ember testképzavaros, önbizalma meggyengült. Meglehetősen veszélyes ez, hiszen a közérzeted, az önbizalmad áthatják a mindennapjaidat, az életed, befolyásolják a teljesítőképességed. 

Szkiba Zsuzska, a Beauty with Plus bloggerének könyvéből te is erőt meríthetsz. Tudatosítja benned, hogy valódi értékeidet nem a külsőségek, vagy mások rólad alkotott véleménye határozzák meg, csakis te magad. Személyes történeteken keresztül ébreszt rá arra, hogy ha elindulsz, hogy megvalósítsd az álmaidat, bármit elérhetsz, csak rá kell lépned az önismeret, a tudatosság, az önmegvalósítás rögös és kalandos útjára. De ha egyszer elindulsz, soha többé nem akarsz majd visszafordulni. 

A szerző pozitív életszemlélete, baráti hangvétele és a könyvben található egyszerű, de mégis hatékony gyakorlatok rávilágítanak arra, hogy több vagy mint egy szám, egy ruhaméret. 
Egyedi, értékes és szerethető vagy. Egy igazi Szépség!


INFORMÁCIÓ:
Kiadó: Libri Könyvkiadó Kft. 
Oldalak száma: 265
Borító: FLEXI
Súly: 496 g
ISBN: 9789633108444
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016

SZERINTEM: Tudjátok, szeretem a pszichológiai- és önsegítő könyveket, és ebből fakadóan gondoltam úgy, hogy mindenképp el kell olvasnom ezt a kötetet is. Nem azért, mert mindenképpen önsegítő műre vágytam (valahogy nem is tudnám ezt a jelzőt rásütni a Fogadd el magadra, inább valami pozitivitás-bomba, vagy hasonlót használnék, ha mindenképpen kellene egy jelző), hanem mert arra voltam kíváncsi, hogy az alapján, amit korábban morzsákat láttam a könyvből milyen is lehet. És igen, benne van a része is, hogy blogger írta, avagy hajott a kíváncsiság, hogy mit alkotott a kollegína :)

Kicsit nehéz nyilatkoznom a könyvről, mert nem is szimplán pozitív önmegerősítés, hanem a túlsúly témájában igyekszik megnyugtatni a nőket, hogy attól, hogy nem 90-60-90 a méretük, még igenis szépek, jók, ügyesek, okosak, stb. Ez a téma tulajdonképpen nem áll annyira közel hozzám, mert azon túl, hogy van rajtam néhány plusz kiló, messze nem ez a dolog tölti ki a mindennapjaim, és nagy nagy általánosságban nem is stresszelek azon, hogy mondjuk most akkor nem megyek el xy helyre, mert x kilóval nehezebb vagyok, mint szeretném; de ugyan ez a szisztéma a strand is, meg nyáron a lengébb öltözék: pont nem tud érdekelni, hogy ki mit gondol, 40 fokban senki kedvéért sem fogok hosszú nadrágban járni, és takargatni magam.

Felmerülhet a kérdés, hogy akkor miért olvastam el? Nos, pont azért, ami a nagyobb téma, vagyis a pozitív öntudat, a pozitív megerősítés végett: erre azt hiszem, mindenkinek szüksége van. Ebből a szempontból pedig nem csalódtam, hiszen akár így, akár úgy olvasva, kerek egészet ad a könyv. Zsuzskát és a blogját nem ismertem korábbról, s noha a könyv első néhány lapja furcsának is hatott a túlontúl közvetlen stílusával, mégis hamar megkedveltem, hamar azonosulni tudtam azzal, hogy olyan az egész kötet hangneme, mintha egy régi barátnő szólna hozzám a lapjain keresztül.


Zsuzskával és a könyvvel a bemutatón

Sokszor írom ilyen témában, de ez valahogy – mondjuk úgy – guilty pleasure számomra, hogy imádom a személyes sztorikat, amik nem mindig csillognak, és nehezen indultak,  de a végük mégis happy end. Az ilyen történetek is kellenek, és hozzájárulnak ahhoz, hogy úgy érezzem, ha nekik ment, nekem is fog, és szerintem sokan mások is így vannak ezzel. A Fogadd el magadban megismerkedtünk Zsuzska életútja mellett Melo Garciával, aki néhány év leforgása alatt elveszítette a családját, vagy például Széles Adriennel, aki a vitiligo nevű betegséggel küzd.

A Fogadd el magad kiadása egyébként tényleg olyan és akkora, hogy egy női táskába is belefér, és bármikor fellapozható, ha épp ahhoz van kedve valakinek – tulajdonképpen így is ajánlatosabb olvasni, lassan, jól megrágva, és a gyakorlati feladatokat elvégezve, és azokat az oldalakat tematikusan felütve, amiket éppen akkor, abban a percben magunkénak érzünk. Ezzel szemben természetesen az sem károsít, ha valaki egyben olvassa, mint én :)

Egy szó mint száz tehát, tetszett a könyv, a számok nélküli centi, mely a könyvbemutató egyik alapkelléke volt, nagyon jópofa, ötletes találmány. Ha egy kis csajos, ámde komolyabb pozitív megerősítésre vágytok, mindenképpen ajánlom Zsuzska könyvét!

U.i.: a könyvbemutató pedig szuper lett, nagyon élveztem. Szily Nóra és Zsuzska beszélgetése érdekes és humoros volt, az írónő pedig hihetetlen aranyos a dedikálásnál – én meg tiszta stresszben, és alig bírtam megmukkanni :D


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)