2016-11-05

Susanna Bingemer – Szuperételek

FÜLSZÖVEG: Tegyen meg ennyit az egészségéért… 
…kényeztesse magát nap mint nap a szuperételek természetes vitálanyagaival – a jobb erőnlét, a jó közérzet és a kiegyensúlyozottabb kedély érdekében.

Ebben a könyvben… 
– megtalál minden tudnivalót a szuperételek egészséges tápanyagairól és azok fantasztikus hatásáról 
– részletes információt kap a huszonöt legfontosabb hazai és egzotikus szuperételről, kiegészítve számos gyakorlati tanáccsal és több mint negyven vegán recepttel, amelyekkel gazdagabbá teheti étrendjét 
– szakértői véleményeket olvashat az algákkal, a gabonafüvekkel és a vadnövényekkel kapcsolatban.


INFORMÁCIÓ:
Kiadó: Central Médiacsoport Zrt. 
Oldalak száma: 128
Borító: KARTONÁLT
Súly: 330 g
ISBN: 9789633411476
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2015 
Sorozat: NŐK LAPJA EGÉSZSÉG KÖNYVEK 
Illusztráció: SZÍNES FOTÓK
Fordító: Makra Júlia

SZERINTEM: Ez most csak egy ilyen mini (és inkább tapasztalatokon alapuló) bejegyzés lesz, mert nem vagyok szakértője a témának, de azért laikusként van egy-két gondolatom a könyvről :)

Ebből a sorozatból (Nők Lapja Egészség Könyvek) nem ez volt az első könyv, amit elolvastam, viszont abból a szempontból az első, hogy ebben kezdtem el jelölgetni az oldalakat, hogy melyik mag hol van, és mit írnak róla. Tulajdonképpen ez a könyv leginkább a vegánoknak, vagy azoknak szól, akik szeretnének vegánok lenni (tulajdonképpen a sorozat többi kötete is leginkább arra koncentrál), viszont étrend-kiegészítésként is megállják a helyüket azok az ételek, amikről szó esik. Bevallom, a nagy része olyan mag, amiről még életemben nem hallottam, vagy ha mégis, akkor sem tudom/tudtam, hogy mit kell vele kezdeni, ezért amikor néhányat megvettem, akkor az első az internet volt, hogy jó-jó, megvan a Szuperételek alapján, hogy mihez és hogy kell enni, de hogyan kell elkészíteni? Én személy szerint kiegészítésként eszek bulgurt, quinoát, chia magot, stb., de ezek mellett ugyan úgy eszek húst, mint eddig.


Az olvasás szimplán csak annak indult, hogy kíváncsi voltam, aztán úgy döntöttem, hogy miért is ne? Így innen próbáltam informálódni, hogy mondjuk egy életmódváltós-egészséges diétához mit lehet kapni kis hazánkban abból, amit Susanna Bingemer leír – és kiderült, hogy meglepően sok étel elérhető, ezekből aztán néhányat megvettem, kipróbáltam, és tulajdonképpen örültem és örülök is, hogy adott egy pici löketet ez a könyv. Tavasszal ugyan ilyen löket volt a Zöldturmixok c. könyv, akkor leginkább turmixokat ittam.

Összességében nem mondom, hogy teljesen átfogó ismereteket adna, és nagyon sok olyan szuperétel is szerepet kapott benne, ami itthon vagy nem elérhető, vagy aranyárban mérik, de például ha valaki nyitott a váltásra, az újra, akkor annak kezdésnek jó lehet – számomra mindenképp jó kezdés volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)