2016-11-02

2016. októberi beszerzések


Ha csak néhány szóban kellene összefoglalni a múlt hónapot, akkor azt tudnám mondani, hogy ez durva volt. Mármint durva mennyiségű könyv érkezett hozzám, de ezt természetesen nem bánom, sőt! Mindezek mellett nagyon sokat olvastam is – konkrétan 19 könyvet fejeztem be, de még egy van, ami inkább októberhez sorolható –, szóval az az oldala is durva volt szerencsére. Alább listába szedve gyűjtöttem az összes címet, amik a polcom lakói lettek októberben: a vastaggal szedetteket olvastam már, néhánynál linkeket is találtok.



Karinthy Frigyes: Utazás a koponyám körül 
Viola Judit: Sasok a viharban
Paulo Coelho: A kém
Leitner Olga: Púder nélkül
Greg Iles: Csontfa
Angela Marsons: Ördögi játszmák 
A. M. Aranth: Oculus
Hevesi Krisztina: Szextrém
Barry Schwartz: Miért dolgozunk?
Alain de Botton: Hogyan gondolkodjunk másképp a szexről?
Filippo Ongaro: Úgy egyél, hogy lefogyjál
Antoine Leiris: Csak azért sem gyűlöllek titeket
Szkiba Zsuzska: Fogadd el magad
Sylvia Löhken: A csend ereje
Marie Kondo: Tiszta öröm
Caleb Krisp: Ivy Pocket és az Óragyémánt
Roald Dahl: A barátságos óriás 
Roald Dahl: Matilda 
Johan Theorin: A legsötétebb szoba
Jens Lapidus: Eltörölve

A képeken három könyv nincs rajta, az Amikor Findusz kicsi volt, és eltűnt, a Miért dolgozunk?, és a Hogyan gondolkodjunk másképp a szexről; ennek oka, hogy a lakásban nagyon nagytakarítunk, bútorok cserélődnek, a szobák átrendeződnek, szóval hatalmas a káosz. Megvannak valahol, de ha minden a helyén lesz, akkor fogom tudni, hogy hol.



Októberben 22 db könyv érkezett hozzám, és eme új könyvekből 12-t olvastam már el. Puskázok, mert Molyon csináltam egy listát neki, kíváncsi voltam na.

És most akkor egy torony:


Summa summárum, szépséges októberem volt, ennyi új könyvvel :) Az értékelések pedig hamarosan érkeznek róluk :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)