2016-10-01

2016. szeptemberi beszerzések


A szeptember hónap általában mindig az elszaladt velem a ló című történetről szól, ugyanis ilyenkor még tart az alexandrás akció (mármint a hónap első felében), jönnek könyvek, és veszek is könyveket. Idén is így jött ki a lépés, shame on me, de legalább már van könyvespolcom, amire fel tudom pakolni a sok kicsikét ❤️

Az elmúlt pár hónapban egyesével mutogattam a könyveim, ez most – a fent megjelölt okok miatt – lehetetlen lesz, úgyhogy íme, itt vannak egyben, molyos polcon:


Az első szereplő, a határidőnapló egy kicsit mellényúlás volt, mert nekem igazából több helyre van szükségem ahhoz, hogy leírjam a teendőimet, szóval – kicsit reklám –, akit érdekel, eladnám. 2016 szeptemberével kezdődik, és egy picit írtam bele, de leszövegjavízózom/kaparom természetesen (az első naphoz, kb. 2 szó van írva).

Henning Mankell, Milan Kundera, Vladimir Nabokov – ők is mind-mind akciósak voltak, csak úgy, mint Agahta Christie könyvei. Utóbbi szerzőtől nem olvastam még, szóval most már ideje lenne, főleg, hogy már válogatni is tudok a saját gyűjteményemből. Mankell pedig sérült volt, a Lurdy házban van az Alexandrának egy olyan félemelete, ahol szépséghibás könyvek vannak 40-60%-os áron.


Az utolsó kettő könyvecske pedig recenzió, A második fiú folytatás, az első részt, az Andalúziai szeretőt most olvasom, a Lesz ez még így se pedig tegnap szerepelt a blogon.

Ebből a kupacból eddig egyet olvastam, ez pedig csak annyiban "fontos", hogy ilyen saját, mini kihívásban próbálok minél több idén beszerzett könyvet elolvasni. A molyos kihívásra azért nem jelentkezek, mert mission impossible, ebben az évben most járok 102 könyvnél...

A szeptember eléggé megszaladt, viszont ezzel talán nem is áll meg a dolog: ősszel nagyon sok olyan könyv fog megjelenni, amik nagyon érdekelnek, szóval ha nem is ilyen mennyiségben, de fogok még szerintem bőven könyveket mutogatni hónap végén, a beszerzős bejegyzésekben.

Remélem nektek is gazdag volt az ősz első hónapja, khmm, hozzám hasonlóan sok-sok alexandrás könyvvel tértetek haza :)

A többiek bejegyzései: katacita, Dóri,

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)