2016-09-19

Nyereményjáték: Jessica Sorensen – Ella és Micha titka


Szóval, úgy döntöttem, hogy nyereményjátékra bocsátom egy olyan könyvemet, amit elolvastam egyszer, és elég biztos vagyok abban, hogy többször nem fogom a kezembe venni. Nekem pedig van egy ilyen defektem, hogy ha biztos vagyok benne, hogy nem olvasom újra, akkor minek porosodjon a polcomon? Ráadásul egy sorozat első része, aminek nem hiszem, hogy a folytatása belekerülne a gyűjteményembe. Viszont pontosítok: nem az összes olyan könyvet adom el/ajándékozom el, ami esetlegesen nem nyerte el 10/10 a tetszésem.


A könyvről írt véleményemet itt találjátok, de gondolom ha érdekel titeket annyira, hogy játszotok, vagy netán ez az egyik kedvenc műfajotok, akkor nyilván nem sokat nyom majd a latba, hogy nekem nem tetszett – pont valami hasonló a lényeg. Mármint hogy egy olyan emberhez kerüljön, aki jobban szereti ezt a műfajt :)

Na és akkor a mocskos igazság: bizony követést kérek a játékért cserében. Kettőt, Facebookon és Twitteren. Ha ezek megvannak, akkor benne vagytok a képzeletbeli kalapban, de természetesen a többi opció is kitölthető, ám ezeket rátok bízom.

Úgy gondolom, hogy az, hogy kövessetek itt is, ott is, nem az ördögtől való, habár olvastam már hasonlót pár helyen :D Nyilván tisztában vagyok vele, hogy akit rettenetesen idegesítek, de a könyvet nagyon szeretné, az úgyis kikövet a játék után, viszont ugyan ezen a szisztéma alapján lesz olyan is, aki emiatt értesül a blogomról, és esetleg megtetszik neki. Remélem értitek, na.

+1, technikai infó: ha a Rafflecopterben jelentkeztek, akkor a facebookos e-mail címetek kerül be a rendszerbe, és erre is fogok küldeni levelet. Igen, én küldök, és próbálom minden lehetséges eszközzel utolérni majd a nyertest, hogy semmiképpen se kelljen újrasorsolnom, és ne vesszen el a nyereménye.

Így hirtelen ennyi. Ha van bármi kérdésetek, akkor a fent megadott platformokon megtaláltok. Jó játékot, sok sikert kívánok :)


6 megjegyzés:

  1. Hahó! Ha nincs Twetterem akkor már nem játszhatok? :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Twitter az egyik alapfeltétel a kettő közül :/

      Törlés
  2. megvan minden feltétel.♥
    nagyon tetszik a blogod, gratulálok hozzá.:)

    VálaszTörlés
  3. megvan minden feltétel.♥
    nagyon tetszik a blogod igazi laza csaj vagy

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)