2016-09-04

Allianz blogverseny


Szóval, itt van az ősz, itt van újra, ami mostanában ahogy nézem, nem csak az iskolakezdést jelenti, hanem blogversenyeket is. Múltkor értesültem róla, hogy idén nem csak a Cosmopolitan, hanem az Allianz is pályázatot hirdet – ráadásul több, nem csak csajos kategóriában. Holnap reggelig lehet nevezni, szóval hajrá, aki még nem tette meg, még van egy kis időtök rá!

UPDATE! Szavazni így tudtok rám: katt a honlapra ► Művészet és kultúra kategória ► TEKLA KÖNYVEI
A Szavazok gombra való kattintás után görgessetek le, és a Tovább menüpont alatt kell regisztrálnotok, ami tulajdonképpen egy Facebook-belépéssel egyenlő.

Ha szavaztok, azt nagyon szépen köszönöm Nektek!  

4 megjegyzés:

  1. Melyik kategóriában vagy? :) Mert magamat megtaláltam az életmódban, de a tiedet nem látom, pedig szeretnék szavazni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aranyos vagy, köszönöm! :)
      A művészet és kultúra kategóriában vagyok, és szavaztam rád :)

      Törlés
    2. Megvagy. Ment viszont, sok sikert! :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)