2016-08-10

2016. júliusi beszerzések


Ez a hónap egy picit más lesz, mint az eddigiek, ugyanis most nem videóban, hanem  a jól megszokott blogbejegyzésben mutatom meg nektek a júliusi könyves zsákmányom. Tulajdonképpen a nyár derekán nem is szereztem be sok könyvet, mert ismét azon a szakaszán vagyok a mondhatni hullámvasútnak, amikor egyszerűen az istenért sem akar összejönni az, hogy olvasni tudjak. Viszont aggodalomra semmi ok, recenziók írásával eléggé el vagyok maradva, szóval hamarosan jönnek a könyvek a blogon :)


No de addig lássuk, hogy mit hozott számomra a július:



Makai Rita: Határtalan szerelem Párizsban


Barbara Pease – Allan Pease: Testbeszéd a szerelemben


Naomi Novik: Rengeteg


Lauren Beukes: Torzók


Johanna Basford: Titkos kert – Képeslapkönyv

Ebből az adagból a Határtalan szerelem Párizsban volt recipéldány – ráadásul most olvasom ezt a könyvet –, a többi saját vétel. A Testbeszéd a szerelemben pedig két újsághoz volt csomagolva, Nők Lapja Psziché és Nők Lapja Ezo, vagy valami hasonló, viszont mostanában a pszichológia megint nagyon érdekel, így nem is volt kérdés a dolog :)

A Rengeteg és a Torzók pedig hetek óta birizgálta a fantáziám, és....bevallom, nem bírtam magammal. Ez van, de ha jól sejtem, nagyon nem lőttem mellé :)

És akkor egy picike update: igen, jól érezhetitek, most megint a blogra szeretnék elsősorban koncentrálni, mert sok sok gondolkodás után rájöttem, hogy mégis az írás az igazi, ha a könyves oldalt nézzük. Ez pedig a másik oldalról nem fogja azt jelenteni, hogy ennyi volt a YouTube, sőt :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)