2016-07-18

Több, mint 1000 YouTube-feliratkozó? Nyerd meg, és Nyírd ki ezt a naplót!


Egy szuper lehetőséget hozok most nektek, hiszen – nem, nem fogom hosszú sorokon keresztül ragozni –, most megnyerhetitek a Nyírd ki ezt a naplót! című kreatív őrület egy példányát! A csatornámon három videó látható eddig a naplóval kapcsolatosan, és mivel nagyon sokan érdeklődtetek, nagyon sokatoknak tetszik, így megkérdeztem a kiadót, hogy mi lenne, ha....és ők rábólintottak, szóval...valaki közületek remélhetőleg egy felszabadult és boldog tulajdonosa lesz eme könyvnek hamarosan :)


És igen, a cím bizony igaz, és hatalmas öröm és meglepetés volt számomra, hogy átbillent a számláló, de hogy billent át? Már majdnem másfél ezernél jár, te jó ég :D Nagyon szépen köszönöm az érdeklődést, mármint hogy ennyi embert érdekel az, amit csinálok a naplóval, meg amikről beszélek, és ez a "második fele" azért hihetetlen hirtelen jött, szóval komolyan csak kapkodtam a fejem.


De hogy mit is kell tennetek a napló-ügy érdekében, az a Rafflecopter dobozban található. Négy kötelező opció van, a többit pedig rátok bízom, hogy teljesítitek-e. Egy fontos kitétel van, mégpedig csak magyarországi címre tud a kiadó postázni (ez lehet rokoné, baráté, bárkié, akiben megbízol).

a Rafflecopter giveaway

a nyereményjáték időtartamát a Rafflecopterben látjátok (bal felső sarok), ez jelenleg azért 3 hét, mert az utánnyomásra kell várni a könyvből
a videók folytatódnak a könyvről, ráadásul kicsit abba az irányba viszem el a dolgot, amire Ti vagytok kíváncsiak :)
ha bármit szeretnétek leírni, ne habozzatok, ide, a bejegyzés alá is, illetve a videók alá is kommentelhettek



12 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Nagyon jók a videoid nagyon szeretném a könyvet lécives még cak8 éves vagyok könyörögve kérlek szépenlékipuszi kérlek :( !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Törlés
    2. Kérem szépen a önyvetkönyörögve kérem szépen écike jók a videoid de kérlek hogy hogy megkaphasam évike

      Törlés
    3. Egy: ez nem így megy, hogy ki mennyire könyörög, kettő: a játék már rég véget ért.

      Törlés
  2. En szertnem nagyon ezt a naplot!!Annyi videot lattam rollla es nagyon szeretnem ezekett tenni vele mint pl.leejteni,lyukasztgatni!rá állni,t3pkedni stb.. nagyon szeretnek egy ilyet

    VálaszTörlés
  3. Szia! ÉN nagyon szeretném ezt a naplót!Most 26.-án lesz a névnapom!:) úgy szeretném ezt a naplót de sajna már a könyvesboltba nincs :( Imádom a videóidat

    VálaszTörlés
  4. Én annyira szeretnem ezt a naplot.... nevnapomra nem kaptam semmit :( és ha ezt megnyernem.... soha semmit nem nyertem.... én imadom a naplokat. De anya soha nem vesz nekem mert azt mondja penzpazarlas. Kitoltottem mindent es nagyom boldog lennek ha megnyernem :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! Èn nagyon szeretnèm ezt a naplót mert próbàlok kreatív lenni. Most kezdtem a videózàst ès szeretnèm megmutatni a nèzôimnek hogy egy kerekes szèkes is lehet kreatív :)

    VálaszTörlés
  6. Én szeretném ezt a naplót.Láttam már rólla sok videót (tied volt a legjobb) és én is szerettem volna venni de már sajnos a könyvesboltba nem találtam.

    VálaszTörlés
  7. Szia!:)
    Gratulálok és köszi ezt a nyereményjátékot!:) xx

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)