2016-06-26

Feldmár András – Félelem, düh, szex és agresszió

FÜLSZÖVEG: Óriási csoda, amikor nem bántjuk egymást. A szeretet legegyszerűbb definíciója az, hogy tudnálak bántani, de nem foglak. Csoda, hogy ezt meg lehet ígérni. Te, én, mi elhatározhatjuk, hogy nem fogjuk bántani egymást, vagy nem fogunk bántani valakit.

„Amitől félek, az már megtörtént. Valami az adott helyzetben emlékeztet arra, ami már megtörtént, és emlékszem, hogy rossz volt nekem. Tehát ha bármi van itt, ami emlékeztet engem arra, ami rossz volt, akkor elkezdek félni.”





INFORMÁCIÓ:
Kiadó: HVG Könyvek kiadó 
Oldalak száma: 144
Borító: KEMÉNYTÁBLA
Súly: 240 g
ISBN: 9789633043486
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2016

SZERINTEM:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)