2016-03-15

Heti zárás #46

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Sziasztok!

A soron következő heti zárás bizony átcsúszott mára, azaz keddre. Gondolkodtam, hogy visszaidőzítsem-e, de aztán úgy voltam vele, hogy felesleges, inkább írok mostani dátumbélyeggel, vasárnap pedig jön a következő felvonás.

Az elmúlt hetem is hosszú volt: kettő könyvvel végeztem (az egyiket letettem a vége előtt - Végtelen tenger -, a másikat - A közösségi média nagykönyve - végigolvastam), másik kettő könyvbe pedig belekezdtem - Girl online & Férfiak nő nélkül -, de nem fejeztem még be őket. A blogot mostanában sajnos nagyon elhanyagoltam, mert lenne néhány könyv, amiről már illő lenne írnom, csak vagy időm, vagy energiám nem nagyon van rá.

A múlt héten viszont örülök, hogy tudtam olvasgatni, találkozni néhány emberrel, sőt, még koncerten is voltam :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)