2016-03-06

Heti zárás #45

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."


Szóval...vasárnap megint :) Restellem, de ilyenkor valahogy mindig úgy jön ki a lépés, hogy estére hagyom a blogot, és már nem igazán van kedvem sokat írni, vagy ilyenkor már olyan állapotba kerülök, hogy mindent túlságosan személyesként élek meg, és azt nem szeretném leírni. Ezen a héten azért teszek egy próbát.

A hét eleje egészen lassan telt, ráadásul rosszullétekkel, fejfájással, mert nekikezdtem egy - mondhatni - tisztítókúrának, aminek elméletileg velejárója a dolog. Csütörtökre sikerült egy kicsit helyrerázódnom, amikor is Szegedre utaztam, ahol kettő és fél szuper napot töltöttem, és szombaton tértem vissza Pestre. Azóta pihenés, feltöltődés van, olvasgatok is, szóval abszolút jól teltek az elmúlt napok. 

A héten kettő könyvet olvastam el: az egyiket "rendesen", ez a Nyerskoszt kezdőknek, a másikat  (A boldogság receptje) pedig körülbelül a háromnegyedénél letettem, mert nem bírtam idegekkel, annyira nem tetszett. Közben ma belekezdtem az egyik Murakami Haruki-könyvembe is, a Férfiak nő nélkülbe, és jelenleg azt érzem, hogy a folyamatos szenvedés után végre egy igazán jó könyv! Remélem, nem kiabáltam el, és addig befejezem, amíg nem megy nullára a hangulatom. Ó, közben a Végtelen tengerrel is szenvedek, komolyan nem nagyon tudok dűlőre jutni vele. Szóval Murakami most ezért felüdülés számomra. Megyek is vissza olvasgatni :)

2 megjegyzés:

  1. miért nem tetszik a boldogság receptje?:( eddig fontolgattam, hogy beszerzem, mesélj róla, mik a véleményeid?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A napokban tettem fel róla egy videót a csatornámra, lesd meg, abban kifejtem a dolgot :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)