2016-02-21

Heti zárás #43

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Halihó mindenki! Mostanában embertelenül gyorsan elrepülnek a hetek, amik egyrészt jó dolgok, mert annál gyorsabban száguldunk a tavasz felé, viszont másrészt csak kapkodom a fejem, hogy rohan az idő. Erről bővebben majd máskor, a másik blogon, most viszont inkább csak az olvasásaimról számolnék be.

Ez pedig nem sok, ismét. A héten befejeztem A marsit, elkezdtem, és befejeztem a Sorsok szőttesét, illetve nekiültem A világ végén megtalálsznak, amit a bejegyzés írásakor még nem fejeztem be, ám de közel járok hozzá. A hét elején felvettem két videót, ezeket közzé is tettem, illetve ma is videóztam, ezek szerdára és szombatra vannak ütemezve a naptáramban, de nyilván attól is függ, hogy vágni mennyire lesz időm. Picit most rohanok meg kapkodok, meg fáradt vagyok, egyszóval pontosan tudom, hogy nem olyan már ez az egész, mint tavaly, vagy tavalyelőtt, mármint, hatalmasat változott az életem, és ehhez kénytelen a blog is alkalmazkodni. Nem gondolom, hogy a videók elvennék az időt, és nem gondolom, hogy elcsúszott volna a balansz ilyen szempontból. A blogra hetente egyszer mindenképp írok, de ha könyvekről forgatok - azaz booktalk-ot csinálok -, akkor amellé írok posztot is. Ehh, vasárnap esti eszmefuttatásokba' meg szentimentalizmusokba'. Ne is törődjetek vele :D

Szóval jövő héten érkezem legalább két könyves poszttal :)


2 megjegyzés:

  1. Szia! Tetszik a blogod és a videóid is nagyon jók. Szeretném ha te is benne vagy elfogadnád tőlem ezt a kis díjat. :)
    http://fairyword18.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Köszönöm a jelölést, viszont a kérdések inkább fanfiction-re vonatkoznak, szóval inkább majd legközelebb :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)