2016-02-14

Heti zárás #42

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Helló :) Eme Heti zárás picit más lesz, ám ugyan olyan rövidke, mint az előző néhány. Facebookon említettem már, hogy van egy dolog, ami miatt most sok dolog változott, ez pedig az, hogy költözködtem. Múlt időben, mert hallelujah sikerült egy este alatt letudni, Nem volt egy egyszerű történet, de sikerült, és hatalmas köszönet a barátaimnak a segítségükért! Megijedni nem kell, Budapesten maradtam, csak kerületet váltottam :D Mielőtt kérdeznétek, hogy milyen, erre jelenleg csak annyit tudok mondani, hogy sokkal másabb, de nagyon tetszik. Még a pakolás fázisában vagyok, viszont később, videóban ti is láthatjátok majd - ó, és a háttér sem lesz egyszínű :)))

Olvasásügyileg szinte nulla volt ez a hét. Hétfőn befejeztem A lány a vonatont, és még aznap délután belekezdtem A marsiba, amit azóta is olvasok. Előbbi nem tetszett, utóbbi tetszik, viszont van benne pár dolog, amiről majd fogok beszélni :) Rettenetesen frusztrál, hogy nem tudok annyit olvasni, mint amennyit régen, de tulajdonképpen pontosan tudom, hogy mi ennek az oka, és ha ezt visszavezetem egy korábbi döntésemre, akkor azt mondom, hogy nem bánom ezt a részét. De erről érik már nagyon egy bejegyzés a másik blogomon, talán pár napon belül sikerül tető alá hozni :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)