2016-02-06

Heti zárás #41

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Sziasztok!

Ma egy kicsit különlegesen, szombaton jön a heti zárás - most épp így jött ki a lépés :) Mostanában azt hiszem, nem igazán van létjogosultsága ennek a kis rovatnak, mert nem nagyon tudok nektek mit regélni, ami teljesen nyilvános is lenne, meg ami érdekes is, viszont szeretek pötyögni, szóval nem fogom hanyagolni. Az elmúlt hetekben egyre többet dolgozok, így egyre kevesebb időm jut olvasni, a szabadidőmben pedig próbálom a vágást tanulni.

Ennek a hétnek a második felében "otthon" Szegeden voltam/vagyok, kicsit pihentem - olvastam is, végre! -, ma pedig épp fotóztam. Tegnap kaptam segítséget a vágáshoz is, sőt, be is fogok járni a kurzusra, szóval mondhatni, jól telt, telik ez a pár nap. Beteszek ide néhány képet, beszéljenek azok helyettem. Instagramon pedig >> ITT << tudtok követni a többi képért.






Nektek milyen hetetek volt?


5 megjegyzés:

  1. Szia! Megkérdezhetem, hogy hol vetted a kabátodat? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Kabátomat? :) Amit Instagramon láthatsz fekete szövetkabátra gondolsz, vagy a videóban lévő ingre? :)

      Törlés
    2. Igen, a szövetkabátra gondoltam :)

      Törlés
    3. Kínaiban vettem még olyan 3 éve, azt hiszem :/ Viszont elég sztenderd dolog, szóval szerintem ha tetszik, biztosan találsz mostanában is hasonlót :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)