2016-02-25

Andy Weir — A marsi + VIDEÓ

FÜLSZÖVEG: AZ UTÓBBI ÉVEK LEGNAGYOBB SCI-FI SZENZÁCIÓJA, AMELYBŐL RIDLEY SCOTT FORGAT FILMET HAMAROSAN. A GRAVITÁCIÓ CÍMŰ FILMHEZ HASONLÓAN EZ A KÖNYV IS MEGHÓDÍTOTTA A SZÉLESEBB KÖZÖNSÉGET.

Hat nappal ezelőtt Mark Watney az elsők között érkezett a Marsra. Most úgy fest, hogy ő lesz az első ember, aki ott is hal meg.

Miután csaknem végez vele egy porvihar, ami evakuációra kényszeríti az őt halottnak gondoló társait, Mark teljesen egyedül a Marson ragad. Még arra is képtelen, hogy üzenetet küldjön a Földre, és tudassa a világgal, hogy életben van – de még ha üzenhetne is, a készletei elfogynának, mielőtt egy mentőakció a segítségére siethetne.

Bár valószínűleg úgysem lesz ideje éhen halni. Sokkal valószínűbb, hogy még azelőtt vesztét okozzák a sérült berendezések, a könyörtelen környezet vagy egyszerűen csak a jó öreg „emberi tényező”.

De Mark nem hajlandó feladni. Találékonyságát, mérnöki képességeit, és az élethez való hajthatatlan, makacs ragaszkodását latba vetve, rendíthetetlenül állja a sarat a látszólag leküzdhetetlen akadályok sorozatával szemben. Vajon elegendőnek bizonyul-e leleményessége a lehetetlen véghezviteléhez?


INFORMÁCIÓ:
Kiadó: FUMAX KFT 
Oldalak száma: 344 
Borító: KEMÉNYTÁBLA, VÉDŐBORÍTÓ
Súly: 530 g
ISBN: 9786155514333
Nyelv: MAGYAR
Kiadás éve: 2015
Fordító: Rusznyák Csaba
Eredeti cím: The Martian

SZERINTEM: Mostanában igyekszem kicsit olyan könyvek felé nyitni, amik valamilyen szinten mindig is érdekeltek, de például vagy idő, vagy energiám nem nagyon volt rájuk. Ezt a kört azt hiszem, sikeresen megtörtem A lány a vonatonnal és A marsival is, hiszen gondoljunk csak bele: mindkettő hatalmas szenzáció, én pedig majdnem lemaradtam róluk!

Sokan kérdezgették, amíg olvastam, hogy hogy tetszik, és jelentem, A marsi tetszett, de rendhagyó módon a bejegyzés helyett most inkább a már elkészített videó beszéljen helyettem:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)