2016-01-31

Heti zárás #40

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Sziasztok!

Ismét itt a vasárnap, és igen, a mai napon már ugyan nem szuper újdonságként jelenthetem, de jelenthetem: felkerült az első videóm! Sőt, már a második is! :D Rettenetesen tetszik az egész, a vázlat megírásától kezdve a "közzététel" gombra való kattintásig minden. A vágástól bevallom, rettegtem, de ahhoz képest nem egy nagy ördöngősség az sem, csak bele kell jönni. Illetve innen lesz szép elindulni a fejlődés útján.

Köszönöm, hogy sokan segítetek, és ezt kedvesen teszitek. Néhány hibát láttam én is az első videómban, viszont olyan dolgokat is írtatok az alapvetőek mellett, ami nektek fontos, és nem tudtam, hogy hogy s mint. Nem mindent sikerült összehozni a második videóra, de folyamatban vannak. Tényleg köszönöm, hogy már így a legelején is egy hiperszuper közösségként csináljuk ezt (mert hát azért itt a blog, ez sem piskóta), nagyon sokat jelent :)

A második videó ismerkedés, de ma felvettem kettő könyveset is: ez a hét folyamán dől el, hogy tudom-e publikálni, ha igen, akkor elindul a "book talk" is, de erről bővebben majd később :)


A héten kiolvastam a könyvem (Nélküled mi sem vagyunk), de a következőbe csak holnap kezdek bele. Tulajdonképpen nagyon személyes dolgok történtek a héten, ezekbe nem szeretnék belemenni, így jobbára a negyvenedik hétzárás a videóimról szól.

Egy ideig arra gondoltam, hogy a blogon is beszámolok a videókról, de hogy ne maradjatok le róla, iratkozzatok fel, thumbs up, és miegymás :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)