2016-01-24

Heti zárás #39

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Helló újra, vasárnap. Ez az a hét, amikor nem fogom azt mondani, hogy gyorsan eltelt, mert baromi hosszú volt. Tulajdonképpen ezért vacilláltam is, hogy írjak-e Heti zárást, mert gyakorlatilag nem tudok mit. Olvastam egy kicsit, de kb. 100 oldalnál nem jutottam többre, ezeket is lopva, a metrón, buszra várva, vagy éppen szünetben hoztam össze.

Szabadkozni nem fogok, mert nagyjából mostanában tanultam meg, hogy a barátokon kívül senkit nem érdekel, hogy kinek milyen baja van, milyen változásokat, válságokat él meg. Vannak prioritások nálam is: egy jó barátom társasága - akit ráadásul nagyon ritkán látok - többet ér bármelyik könyvnél, vagy bármelyik másik ismertségnél.

A héten egy könyvbe kezdtem bele, ez pedig Suki Kimtől a Nélküled mi sem vagyunk. Észak-Koreában "játszódik", tulajdonképpen igaz történetet dolgoz fel, és valószínűleg ha nem jött volna közbe az élet, akkor egy délután alatt el is tudtam volna olvasni, mert annyira jó. Bővebben róla viszont kicsit később :)

A blog a jövő héten valószínűleg pihen egy kicsit, de utána ha nem is újult erővel, de valami újjal térek vissza, elindul végre az, amire sok-sok hónapja várok :)

U.i.: Facebookon azért aktívabb vagyok, megosztásokkal, kiírásokkal, képekkel stb. A blog oldalát nem fogom megszüntetni, de a saját nevem alatt futóra fogom először feltölteni a jövőben a tartalmakat (míg a blogoson nem is mindig osztogatom meg mostanában). Viszont örülnék neki, ha inkább ott lenne olyan aktív közösségem, mint amilyenek a Tekla Könyvein vagytok, ezért írom ezt le ennyiszer :) Illetve Instagramon szoktam még aktívkodni, amit érdemesnek tartok kiemelni.


4 megjegyzés:

  1. (off: de édes ez az új profilképed :) és szép az új szemüveged is)

    VálaszTörlés
  2. Mindjárt vége, és mindjárt elindul a meglepi is! (If you know what I mean..:D) Alig várom már! Addig is, sok kitartást és szorgalmat és akaraterőt és végül, de nem utolsósorban szerencsét!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. I know what u mean, és köszönöm, annyira aranyos vagy, hogy te is így várod :D Köszönöm ♥

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)