2016-01-17

Heti zárás #38

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Helló ismét, kedves vasárnap! Ey mozgalmasnak mondható hét vége ez, sokat mentem, sokat szerveztem, sokat idegeskedtem, de végül úgy tűnik, csak összeállt minden. Vagy legalábbis tényleg csak úgy tűnik.

A héten kiolvastam A Rudnay-gyilkosságokat, elkezdtem és befejeztem A pormanó felbukkant, Az ötödik hullámot, és a Felnőtt húslevest. Hmm, ahhoz képest szép mennyiség, hogy azt éreztem, nem is nagyon olvastam, vagy legalábbis nem annyit, mint amennyit tehettem volna. Az ötödik hullámot ráadásul moziban meg is néztem, szóval teljes volt az élmény, ha szabad így mondanom, jövő héten pedig a második rész olvasásának kezdek majd neki.

Ez most kicsit szűkszavúra sikeredett, de már nem sok idő, és leszek bőbeszédűbb is :) Dátumot nem mondok, mert mindig csak húzódik, de legalább én  már nagyvonalakban látok valamit :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)