2016-01-10

Heti zárás #37

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Hello, Heti zárás #37! Ez a hét most kicsit más volt nekem, mint az "átlagembernek", hiszen még próbáltam pihenni, és ugyan dolgoztam is, habár nem annyit, mint általánosságban. A pihenés, feltöltődés viszont nemigen jött össze, most épp nem a vizsgák, hanem más, egyetemi dolgok miatt stresszelek, van, hogy az éjszaka közepén is felriadok...szóval ezen terveim nemigazán sikerültek, de ha minden jól megy, jövő héten megoldom, és aztán nyugodtabb leszek. Van bennem egyfajta halogatás, hogy ami nagyobb horderejű, fontosabb, azt mindig az utolsó pillanatra hagyom, mert egyszerűen félek tőle, ráadásul olyankor is, amikor tudom, hogy nem kellene. Nem jó dolog ez...

A hét elején egyébként úgy-ahogy olvasgattam: (múlt) vasárnap a Három korai történetet, aztán befejeztem a Black Jack Pointot, és elkezdtem Böszörményi Gyulától A Rudnay-gyilkosságokat is (ami fantasztikus). Az idegeskedés úgy érzem, erre is kihat, úgyhogy bízom benne, ha ennek vége, akkor újra tudok majd annyit olvasni, mint eddig, mert ez nem állapot. És már csak azért is reménykedem a változásban, mert ezen a héten kettő kiadó új könyveinek listája is kiderült - az egyik nyilvános, a másik még titkos. Ami nem titok, hogy idén is nagyon sok jó könyv lesz, amit természetesen szereték elolvasni :)

Ezen a héten egyébként a tegnapi IKEA-élmény a kedvenc, nagyon sok alapvető dolgot vettem (törölköző, edények, ágynemű, stb.), meg egy-két apróságot is, és ezek nagyon boldoggá tettek. Biztos pszichológia, de az új edényben főtt kaja finomabb volt :) Instagramra pedig tettem is néhány képet az új szerzeményekről, illetve még gondolkodom egy bejegyzésen, erről bővebben a másik blogomra tervezek írni.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)