2016-01-03

Heti zárás #36

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Kicsit nagyon megcsúszva - de el nem felejtve -, ismét itt a Heti zárás. Őrült napokon vagyok túl, amiről nagy részben tehet az új fényképezőm is, de nem kenek rá azért mindent :) A lényeg minden esetre az, hogy próbáltam pihengetni, olvasgatni, lazítani, és mindenek előtt felkészülni a januárra, a videózásra. Igen, nagyon nagyon rápörögtem, és ez egyre rosszabb lesz, mert már a finishben vagyok, már ami azt illeti, hogy mikor tudok például linket adni, hogy elindultam.

Ha az elmúlt egy hetemet néhány szóban kellene jellemezzem, akkor úgy fogalmaznék, hogy volt itt minden: idegeskedés, bánat, sírás, megnyugvás, öröm, boldogság, kétely....Azt hiszem, egy olyan skálán mentem végig, amin már nagyon régen nem, de annak az egynek örülök, hogy pozitív irányba is billent ez a skála, sőt, nagyon pozitívba is. Baj már nincs, csak az a fránya lelkiismeretem, ami miatt néhányak szerint rossz ember vagyok. Szóval ezért nem tudok mindennek maradéktalanul örülni. De ez egy hosszú történet, majd talán egy kicsit kiferdítve egy könyvben mesélem el később...

Olvasásügyileg az elmúlt pár nap nem volt izgalmas: kiolvastam a Mrs. Poe-t, nekikezdtem a Black Jack Pointnak, és a A Rudnay-gyilkosságoknak. Pont a ma reggeli kávé mellé pedig elolvastam J. D. Salingertől a Három korai történetet, szóval az év első elolvasott könyve is pipa, méghozzá elég gyorsan :) A következő hetekre pedig kíváncsi leszek, mert - ahogyan Instára is kitettem -, rendeltem most egy adag könyvet, plusz ott vannak még a recik, és a "sajátok" is, na meg a prioritást élvező blogturnésok. Ajaj. De legalább lesz alapanyag könyves videókhoz :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)