2016-01-01

A TERVEIM 2016-RA


Tavaly készítettem először ilyen listát, s noha az nem igazán sikerült, azért megpróbálkozom vele ismét, ám most nem csak könyves szempontból. Sok dolog van már most, az év első napján, ami változott, és remélem, hogy sok-sok ilyen lesz még.

Több klasszikust szeretnék olvasni. Ez tavaly nemigen jött össze, idén hátha sikerül tartanom. A Helikon Zsebkönyveket például kedvelem, szóval akár pipa is lehet év végén belőle.

Meg szeretnék tanulni vállalható szinten fotózni. Van itt ez a masina, ami nagyon új, és nagyon szerelmes vagyok belé, de konkrétan most vettem a kezembe életemben először profi fényképezőgépet. Ez pedig nem jelenti azt, hogy fotós lettem, sőt. 

Szeretnék olyan szinten videózni, ahogy azt megálmodtam. Ez azt takarja, hogy szeretnék olyan technikai minőségben videózni, ami például nekem is tetszik (ehhez a gépem is megvan már). Ennek a másik része, hogy én is tudjak a kamerával annyira azonosulni, mint akiket én is nézek, de jelen pillanatban ezt látom a kisebb falatnak. És akkor ott van még a vágás, meg egyebek, amik elsőre tudom, hogy nem fognak úgy menni, ahogy én szeretném, de nyilván meg kell tanulnom, bele kell rázódnom.

Szeretnék legalább egy könyves kihívást teljesíteni. Értem ez alatt a magyarokat, mint mondjuk Könyvmoly Párbaj vagy Várólistacsökkentés 2016. A Goodreads kihívását tavaly teljesítettem, éss túl is szárnyaltam a 100 könyves célt, de nem éreztem "kihívásnak".

Idén nincsen sok tervem, de ami van, az szerintem erősebb, mint a tavalyiak. Összességében egy jó évet szeretnék, és nem, ez nem csak rajtam múlik (mert bármikor történhet bárkivel rossz dolog...). Jelenleg tényleg reménykedem, és bizakodom, aztán majd kiderül. Mindenkinek a legjobbakat :)


2 megjegyzés:

  1. Úh a Helikon sorozat 2 darabját én is beszereztem még decemberben (Csáth Géza, és Poe) és annyira, de annyira szépek :) Sok örömöt az új fényképeződhöz, szuper képeket készítettél eddig vele! Sok sikert 2016-hoz!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, én pont tegnap vettem egy csomó Helikon Zsebkönyvet, meg ezeken kívül volt is már korábbról néhány :) Köszönöm szépen, és sok sikert, minden jót kívánok neked is!

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)