2016-01-29

2016. januári beszerzések + VIDEÓ

Sziasztok!

Ez a bejegyzés rendhagyó lesz, hiszen nem a szokásos, képes módon mutatom meg nektek, hogy milyen szépséges új könyveim vannak, hanem egy videóban *dobpergést kérek*!



Arra gondoltam, hogy itt a blogon csak kilistázom a könyveimet, hogy azért mégse legyen annyira csupasz a blogos felület, a többi pedig a videóban elérhető :)

Rick Yancey: Az ötödik hullám 
Stephen King: Aki kapja, marja 
Paula Hawkins: A lány a vonaton 
Andy Weir: A marsi 
Jo Nesbø: Denevérember 
Blake Crouch: Az utolsó város 
Stephen King: A remény rabjai 
Sigmund Freud: Három értekezés a szexualitásról
Lewis Carroll: Alice Tükörországban
Hermann Hesse: A pusztai farkas
Victor Hugo: Egy halálraítélt utolsó napja
Sir Arthur Conan Doyle: A Négyek Jele 
J. D. Salinger: Három korai történet
Rick Yancey: Végtelen tenger
Jessica Sorensen: The Secret of Ella and Micha – Ella és Micha titka 
Böszörményi Gyula: A Rudnay-gyilkosságok
Ferenczi Szilvia: A pormanó felbukkan
Madeleine Roux: Asylum
Mary Chamberlain: A dachaui varrónő
Alice Hoffman: Gyönyörű titkok múzeuma 


Ha tetszett, akkor gyertek, iratkozzatok fel, illetve bármilyen megjegyzésnek, építő kritikának nagyon örülnék :)

A többiek januárja: Dóri, katacita

4 megjegyzés:

  1. Szerintem klassz, hogy készítettél videót is, nagyon jó ötlet, két apró észrevételem lenne. Számomra egy kicsit furcsa a csupasz háttér. Az összes vlogger akit követek mindig valamilyen háttér előtt készíti a videóit, és nekem ez tetszik, személyesebbé, barátságosabbá teszi a légkört. A másik pedig, hogy egyszer magyarul, egyszer pedig angolul ejted a címeket. Pl. Ella és Micah titkánál Micah nevét magyarosan ejted, az Asylumot viszont angolosan, és ez a váltogatás a kiejtési módok között egy kicsit zavaró szerintem. Szerintem egynél kellene megmaradnod. De ezen kívül nagyon jó és érdekes videó lett.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A háttér folyamatban van, még egy kis ideig valószínűleg marad ez, aztán meglátjuk :) A kiejtéssel viszont nem tudok mit kezdeni, nekem hol így, hol úgy jönnek a számra a szavak, és hiába beszélek angolul, valahogy nálam így természetes. De persze igyekszem ügyelni rá :)

      Törlés
    2. Szerintem tök jó lett a videó! Nekem nem volt bajom a kiejtéseddel :D Klassz ötlet és hajrá! Csak így tovább! ;)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)