2015-12-20

Heti zárás #34

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Ó itt vagyunk vasárnap ismét, elcammogott ez a hét is. És milyen lassan! Csütörtök-pénteken vizsgáztam Szegeden, és noha nem voltak nehezek, de csak ott volt, hogy tanulni kell, nem szabad kizökkenni, koncentráció, etc, a végére viszont már mocskosul elegem volt. De annál édesebb volt a pihenés :) Még januárban lesz egy filóm, aztán pápá vizsgaidősuck, mert idegileg kicsit taccsra vágott.

Amúgy advent negyedik hétvégéje van, lett karácsonyfám (igaz kicsi, de világít!!), a héten olvastam rendes könyvet is, voltam Szegeden (és nyilván nem csak az egyetemen), ja meg beindult a bölcsességfogam, szóval igencsak sűrűre sikeedett ez a hét. De vége. Még kettő másik, és 2015-nek is vége, alig várom, de halál komolyan.

Ezen a héten befejeztem a Half the World-öt, illetve megvettem a jegyzetboltban a Wayward Pines-t, és elkezdtem olvasni, ma estére pedig majdnem a végére is értem. Mint fentebb írtam, mozgalmas hét volt, ennyi könyvre futotta sajna :( No de majd innentől, muhaha :D


2 megjegyzés:

  1. A beindult a bölcsességfogat úgy kell érteni, hogy megint nő? :D Nálam stressz hatására kezd el mindig növögetni, vagy nagyobb lélegzetvételű dolgok előtt (pl. érettségi, nagyobb vizsgák). Lehet nálad is ilyen stressz-függő a dolog. Hát..ha így áll a dolog, reméljük hamar kinövik magukat, bár ha az utóbbi 4 évben nem sikerült, akkor nem hiszem, hogy most meggondolná magát. :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most kezdett el nőni, eddig egyáltalán nem mocorgott :) Kaptam antibiotikumot, már jobb, de tavasszal azt mondta a doki, hogy ki kéne szedessem. Nagyon gondolkodom rajta, legalább annyival kevesebb bajom lenne.

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)