2015-12-13

Heti zárás #33

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon."



Ismét eljött a vasárnap, ráadásul az az általam várva-várt vasárnap, amikor a vizsgáim nagy részét már letudtam. Még van kettő decemberben, ezeken izgulok is nagyon, és próbálok nagyon készülni, de aztán végre vége idénre.

Ezen a héten az előző vizsgák miatt nemigen olvastam, ami meg is viselt, de valamilyen szinten felkészültem rá lélekben. Befejeztem az Ella és Micha titkát, illetve ezen a héten kiolvastam Lakatos Leventétől a Szeress jobbant - utóbbit úgy, hogy egyáltalán nem terveztem, de annyira beszippantott, hogy nem tudtam letenni. Pénteken voltam az RTL Klubnál kulisszabejáráson, talán mondhatom, ez volt a hetem fénypontja, meg a lazítós napja is.

Jövő héten a Half the World lesz a soros olvasásügyileg, mert hamarosan a bejegyzés is jön róla, de csakis a vizsgáim után. Addig még túl kell élni valahogy.

Szumma szummárum, blog és olvasás tekintetében nem zártam túl izgalmas hetet, de ilyen ez a vizsgaidősuck.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)