2015-12-26

Epic Reads Holiday Tag


Karácsony másnapján egy könyves-karácsonyi book taggel szeretnék "kedveskedni" nektek, melyet Nalinánál találtam. Igaz, az ajándékozós részek december 26-án már nem igazán aktuálisak, de idén nem is könyveztem karácsonykor. Nem azért, mert sok van, hanem egyszerűen szerencsésnek érzem magam ebben a kérdésben, és az év többi részében is jönnek a könyvek, idén pedig túl sok is halmozódott fel a karácsonyi szünetre. No meg ha azt mondom, hogy jelenleg minden könyv, amit el szeretnék olvasni nálam van, akkor nem köveztek meg, ugye? :D



1. Melyik könyvet szereted ajándékba adni?
Konkrét könyv nincs, általában szerintem azt érdemes kipuhatolni, amit az illető nem olvasott még, de nagyon szeretne. Vagy ha nem olvasta, de nem különösebben érdeklődik iránta, akkor az a könyv olyan legyen, ami fejbevágja, annyira jó.

2. Melyik a legjobb könyv, amit valaha kaptál karácsonyra?
Hmhm, fogalmam sincs. Pár éve ha könyvekről van szó, akkor általában úgy volt, hogy azt mondták, vagy egy fix keret, és abból vegyek magamnak. Szerintem ez jobb megoldás, mint a könyves meglepetés, mert abból lehetett volna sokszor melléfogás is. Tavaly karácsonyra nyelvkönyveket vettem, előtte nem nagyon emlékszem már. Ó, de! Tavaly megkaptam a Hemlock Grove könyvváltozatát, sikítottam :D A sorozatot imádom, szóval mindenképp szerettem volna elolvasni könyvben is, ami mondjuk leghamarabb csak 2016-ban lesz esedékes.

3. Melyik az a könyv, amit nagyon szeretnél megkapni karácsonyra?
Most, ebben a pillanatban tökéletesen megvagyok, köszönöm szépen :D

4. Melyik a kedvenc karácsonyi filmed?
Reszkessetek, betörők! Engem egyáltalán nem zavar, ha sokszázadjára látom, mert nincs karácsony Kevin nélkül. Sőt. Sokadjára is visítva vagyok képes röhögni egy-egy jeleneten. Kiskoromban viszont a Télapu volt a kedvenc, és emlékszem, egyszer, amikor a szüleim nem engedték megnézni (ez még azokban a kőkorszaki időkben volt, amikor minden háztartásban jobbára csak egy tévé volt, és ők mást szerettek volna nézni), akkor sem néztek tévét, mert annyira sírtam, hogy nem nézhetem, hogy vigasztalniuk kellett. Mondjuk most felnőtt fejjel elgondolkodom, hogy nem-e egyszerűbb lett volna hagyni, hadd nézzem...

5. Melyik az a karácsonyi dal, amit újra és újra (és újra és újra...) meghallgatsz?
Kifejezett kedvenc nincs, idén a The Little Drummer Boy tetszett meg nagyon, de ezt sem mondanám, hogy sokszor hallgattam.

6. Melyik a kedvenc karácsonyi ételed, amit szeretsz elkészíteni vagy megenni?
HALÁSZLÉ. Erre mondom, hogy a szegedi vér nem válik vízzé. Régen is mindig ez volt számomra a karácsonyi menü fénypontja, és gyakorlatilag a karácsony nálam abból állt, hogy degeszre zabáltam magam halászléből. Gyakorlatilag addig ettem, amíg volt, és azt hiszem, én voltam, aki a hatalmas kondér halászlé nagy részét megette. Főzni még sosem főztem, de talán majd ha lesz egy rendes méretű konyhám (vagy netán saját), akkor biztosan megpróbálkozok vele :)

Ma még nincs késő, aki szeretné, vigye nyugodtan ezt a taget, vagy akár kommentben is válaszolhattok egy-egy kérdésre :)


2 megjegyzés:

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)