2015-12-30

2015. decemberi beszerzések


Ismét itt az év vége, de hónap vége is van, szóval könyves zárás, tádámm :) Most egy kicsit másabb lesz a zárásom, mint az eddigiek, ugyanis beszereztem egy pöpec fényképezőt, amivel kicsit játszottam is, így pedig saját képek lesznek hivatalos borítófotók helyett. Ebben a hónapban nem érkezett hozzám olyan sok könyv (mármint magamhoz képest), viszont januárban már most tudom, hogy nagyon sok lesz. De nem húzom a szót, lássuk a medvét :D


Mindegyik könyvről csináltam külön képet, de inkább kihagyom őket. Egy lett, ami nekem is tetszik, a többi meg... Gyakorolnom kell még sokat :) Viszont csináltam csoportképeket is, abból kettőt mutatok: 



Hat könyvből hármat olvastam is ebben a hónapban, a többi pedig...majd januárban.

Nagyon friss ez a fényképező, szóval még háttérnek valót sem vettem, meg tulajdonképpen semmi más olyan kiegészítőt, ami kellene. Majd jövőre :) Viszont év végi jó hírként azt is jelenti a dolog, hogy a fele megvan a videózáshoz szükséges technikának, szóval néhány napon belül tényleg indul a mandula, addigra pedig elvileg szép hátterem is lesz :) Nagyon izgatott vagyok, már most, de hamarosan többet erről :)

A többiek zárása: katacita, Dóri, Nita,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)