2015-11-29

Heti zárás #31

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.



Ismét eltelt egy hét, ami nem is volt annyira rövid, legalábbis számomra. Részben. Mert úgy érzem, hogy iszonyat hosszú volt, részben meg tök fura az egész, mintha nagyon gyorsan elment volna. Nem is baj, mostanában inkább a gyorsaságra gyúrok. Csak legyen már vége ennek az évnek.

Ezen a héten csütörtökön volt a születésnapom, ami az eddigi legfurcsább, és legrosszabb szülinap volt. Erről a privát Facebookomon is, meg a blog Facebookján is írtam egy szösszenetet. Ez egy ilyen év, általánosságban a páratlan évek számomra borzasztóak, és csak a szenvedést hozzák, ezzel ellentétben a páros évek jól sikerülnek az életemben az eddigiek szerint. Ezt tulajdonképpen visszaolvasva simán letagadhatnám, és írhatnám, hogy ú, mennyire szuper volt, csak azért, hogy a gerinctelen és utálkozó emberek ne mutogathassanak, és ne örülhessenek, de aki annak képes örülni, hogy a másik ember születésnapja katasztrófa volt, az nem ember, és szvsz inkább ássa el magát. 

Ezen a héten is sokat olvastam: hétfőn fejeztem be a Hófehért, a 6.25-ös járatot, de a héten olvastam még a Példa-képeket, Az ötödik merénylőt, és az Ébenfeketét is. És ma este belekezdtem Rácz-Stefán Tibor új könyvébe, a Túl szépbe. Mivel ez a hónap utolsó heti zárása, így ha mintegy összesítem, hogy mennyit olvastam, az is belefér. Eddig tartok 13 könyvnél novemberben, és ha a Túl szépre lesz időm, akkor az lenne a 14. Ebben a hónapban. Durva. És mi volna akkor, ha azt érezném, hogy időm is lenne? :D Most szabadkozhatnék, hogy voltak közötte rövid olvsmányok is, de who cares? Aki évi 2-300 könyvet olvas, az sem szabadkozik, hogy van benne mesekönyv, meg novella. Szóval hell yeah, büszke vagyok. Ó, és ha sikerek, akkor jelentem, idén novemberben a blog megdöntötte az egy hónapra jutó bejegyzéseinek a számát. Eddig 2015 áprilisa vitte a prímet 21 poszttal, de most, ezzel a heti zárással tartunk 27-nél, és holnapra még kettőt tervezek :)

Ó igen, és ma van advent első vasárnapja. Várom már a paydayt, hogy kicsit kidekorálhassam a lakást, főleg, hogy az IKEA alig néhány perc sétára van... :))) Addig pedig Michael Bublé karácsonyi albumát hallgatom aláfestésként.

És nektek milyen hetetek volt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)