2015-11-22

Heti zárás #30

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”



Ó, elérkeztünk a harmincadik heti záráshoz :) Ez a hét mondhatni sűrű és mozgalmas volt, viszont annyira talán mégsem, mint az eddigiek. Ugyanis csütörtöktől szabit vettem ki, és elmentem Szegedre, a szülővárosomba. Hivatalos ügyben kellett mennem, de ez nem jelenti azt, hogy köré nem lehet szabad programot felépíteni, szóval így is tettem, és találkoztam néhány barátommal :) Az odafelé vonatozás alkalmával pedig majdnem kiolvastam a Hófehér-trilógia második részét, a Hófehért, visszafelé pedig kivégeztem, és a Half the World - A harcosba kezdtem bele. Az ottlétemről nem szeretnék bővebben írni, Instagramra tettem fel azt hiszem, három képet, az egyikhez írtam is, és szerintem az az iromány totálisan mindent elmond. Konklúzióként csak annyit, hogy érzelmileg egy kicsit sikerült feltöltődni is, és tényleg köszönöm mindenkinek <3


Ez a hét egyébként elég termékeny volt olvasásügyileg, már megint. Hét elején kiolvastam Salla Simukkától a Vérvöröst, aztán jött a folytatás, a Hófehér, illetve ma egy korábbi olvasásomat zártam le, mégpedig Wekker Anita, A 6.25-ös járatát. Utóbbi kettőről hamarosan érkezik a bejegyzés, illetve mint említettem, belekezdtem a Half the World - A harcosba, és korábbról olvasom Az ötödik merénylőt is (meg két másik könyvet is, de azokat nem hiszem, hogy belátható időn belül be is tudom fejezni).

Ugyan nem szorosan tartozik ide, de a héten kettő szerelem-zenét is találtam, az egyik Gers Pardoel-é, egy holland dal, címe Eenzaam op de bank, illetve a How To Get Away With A Murder S02E09-ben volt egy dal, az IAMX-től a The Great Shripwreck of Life. Mindkettő végtelenítve szólt éjjel-nappal a telefonomból, szóval azzal, hogy azt mondtam, szerelem, nem túloztam. Amúgy a HTGAWM-t nem én nézem, így a sorozatról nem tudok nyilatkozni. 

Jó volt ez a hét, kár, hogy vége. Viszont a jövő hét szülinapos-hét lesz, igaz, ennek is megvan a maga árnyoldala. Azért reménykedem :)

Nektek milyen hetetek volt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)