2015-11-30

2015. novemberi beszerzések


Vége, ez is eltelt :( Általában imádom a novembert, és általában ez a kdvenc hónapom, de azért idén így is kicsit szomorú vagyok, hogy vége. Helyette jön a december, a vizsgaidőszak, és a karácsony. Azért annak örülök, hogy már "legálisan" lehet karácsonyi zenét hallgatni (ugyebár tegnap volt advent első vasárnapja), lehet lakástdekorálni, és a karácsonyi gyertyákkal sem vagyok túlságosan előre. Na meg a könyvek. A könyvek, amik jönnek, mint a lavina :D Múlt hónapban sikeresen kihagytam néhányat a listából, mert lusta vagyok mindig a molyos polcomra tenni őket, valahányszor jön könyv, így pedig képtelen vagyok fejben tartani 10 fölött, hogy mik jöttek az adott hónapban. Ha kiszúrtok olyat, ami nem stimmel (értsd: láttátok Instán, de itt nem szerepel :D), sikítsaktok.

November elején nagyon jónak éreztem magam, a turnés és reci könyvekkel is "haladtam", nem volt elmaradásom, elcsúszásom, and the accidentally....az Athenaeum Kiadóban jártam, és aztán ömlöttek a könyvek az úgysem fogom bírni, akkor úgyis mindegy alapon :D Volt egy látogatásom a Jaffa Kiadóba is (same there), közben az ekönyvek is elkezdtek szállingózni, szóval... Talán most érzem, hogy megint kezdek egyenesbe kerülni, habár most a csodálatos vizgsaidőszak, a zh-k, meg miegyebek, amik miatt kezdek sírógörcsöt kapni. Na jó, még nem. Majd egy-két hét múlva biztos.





Szóval a november egyszerűen mesés volt, annyi könyv, annyi szépség. Igaz, az olvasásuk nem fejeződött még be teljesen :D Az Elfojtott sikolyról annyit, hogy ő azért nincs a közös képen, mert helyileg nem hozzám érkezett meg, de megvan. Szóval bonyolult.

A közös kép pedig...szépséges *-* Közben ahogy átfutottam a többiek beszerzéseit, jót mosolyogtam, hogy már megint mennyire elszaladt velem a ló, a többiek pedig milyen kis ügyesek. Csak várjátok ki a decemberemet, mert a jelenlegi tervek szerint igazán jónak ígérkezik. Nagyon remélem, de tényleg.
No, elég a rizsából, megyek is vissza olvasni :)

Összesítés: 16 db könyv



A többiek novembere: katacita, Nita, Dóri,


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)