2015-11-04

2. Blogszülinapi NYEREMÉNYJÁTÉK


Sziasztok, kedves Olvasók! Ez a nap is eljött, 2 éves lett a blog! Tudom, nem magas a blog életébeinek a száma, és majd ha sokszor ennyi lesz, az lesz az igazi nagy dolog, viszont számomra a második születésnap is hihetetlen. Hogy miért? Saját magam miatt, hogy még mindig kitartóan és lelkesen, ugyanakkora szeretettel csinálom ezt az egészet, mint amikor belevágtam, és nem csak a kezdeti lendület volt nagy. Hihetetlen dolog számomra az az erő, ami ebben az oldalban van, ahogyan összehoz emberekkel, ahogyan új lehetőségeket teremt, ahogyan kikapcsol, és még hosszasan sorolhatnám. Egy év nem hosszú idő, de a Tekla Könyvei blog életében a második év volt talán a vízválasztó, ekkor történtek kulcsfontosságú könyves események, és ekkor lettem a Blogturné Klub tagja, és ekkor kezdtem el könyves eseményekre is járni. A blog második évében kötötte össze a nevemet minden ismerősöm a könyvekkel, és talán ekkor történt az is, hogy méginkább elmélyültem az irodalom világában.


Sansz és klisé, de mindezek nagy része természetesen olvasók, látogatók nélkül nem történhettek volna meg. Nagyon sokan csak ismeretlen kattintók, de - szerencsére - egyre többen írnak kommentet, aktívabbak Facebookon, vagy akár eseményeken, személyesen. És ha már a második évről írtam, olyan hihetetlen dolog is történt velem, hogy volt, aki teljesen random felismert. Mármint nekem random, és nagyon nagyon meglepődtem ezen, és természetesen nagyon jól is esett! Ó, és ha már nagy dolgok, szerepeltem a Petőfi TV Én vagyok itt című műsorában is augusztusban, szintén a blog által!

Nagyon sok szuper dolog történt velem ebben az évben, ami a bloghoz köthető, amiért hihetetlenül hálás vagyok, és köszönöm Nektek, hogy itt vagytok velem, olvastok, és aktívkodtok! Ezért ebben az évben sem szeretnék nyereményjáték nélkül ünnepelni, ám ezúttal az Athenaeum Kiadó felajánlásának  köszönhetően nyerhettek könyvet. Mégpedig egy számomra különleges könyvet, habár még nem olvastam, csak a már magyarul megjelent köteteit a szerzőnek, A százéves ember, aki kimászott az ablakon, és eltűnt, illetve Az analfabéta, aki tudott számolni című regényeket. Ez a szerző pedig nem más, mint Jonas Jonasson! Bizony, hamarosan jön a következő könyve!

Ahhoz, hogy egy példányt nyerhessetek a Gyilkos-Anders és barátai (meg akik nem azok) című kötetből nem kell mást tennetek, mint a Rafflecoptert kitölteni, illetve válaszolni kettő igen egyszerű beugró kérdésre :) Figyelem! A Rafflecopterben megadott összes mező kitöltése kötelező, kivéve az utolsó öt, tehát amik három pontot érnek, és alapvetően az Unlock bonus entries alatt vannak! Ha valami nem világos, kérdezzetek bátran, akár itt a blogon, akár Facebookon.

Ha játszottatok, kérlek nyomjatok egy tetsziket Facebookon a képre, hogy tudjam, körülbelül hányatoknak nyerte el a tetszését a dolog :)

a Rafflecopter giveaway

A könyvről, amit megnyerhettek:

Gyilkos-Anders, egy recepciós és egy kiugrott lelkésznő találkozása a boncasztalon… vagyis nem, egyelőre nem a boncasztalon, hanem egy motelnek álcázott kuplerájban a keresztény egyháztörténelemnek és a svéd kriminalisztika menetének teljesen új irányt szab. 

A regényben „nem szokványos" pénzkereseti lehetőségek után kutat első (és második) pillantásra jelentéktelennek tűnő fiatal portás, egy nagydumás istentagadó lelkészcsaj és egy reménytelenül fafejű verőember. Először céges szintre emelik a verési-pénzbehajtási szolgáltatást, utána bibliai alapokon nyugvó, borban tocsogó egyházat alapítanak, végül újrafazonírozzák a Mikulást, s közben – ahogy azt Jonasson korábbi hőseitől, a százéves embertől és a remekül számoló analfabétától megszokhattuk – folyton menekülnek valakik elől, közben milliókat veszítenek, hogy aztán újra nyerjenek, s közben Jonasson egy pillanatra sem áll le a sziporkáival. Vagyis ismét itt az év legviccesebb könyve!

A példányért köszönet az Athenaeum Kiadónak! A nyereményt a kiadó postázza, csak Magyarország területén belül! Jó játékot, sok sikert kívánok Nektek! 


11 megjegyzés:

  1. Boldog Szülinapot (:
    Szeretem a blogod, mert lényegretörő dolgokat írsz és mindig megfelelően fejezed ki a gondolataidat. Pontosan azt kapjuk az értékelésekből, amit várunk és meghozod a kedvünket az olvasáshoz.
    Sajnálom, ami a cicáddal történt, a kis bolyhosok, annyira hozzánk tudnak nőni. Nekem a kutyusom halt meg. Most egy hörcsögöm van.. De nagyon félek, hiába kisbaba, nem sokáig élnek :/

    VálaszTörlés
  2. Boldog blogszülinapot! Legyen még sok-sok, jó olvasni a könyvajánlóidat! :) Hasznosnak tartom, hogy értesülhetek az újdonságokról általad.

    VálaszTörlés
  3. Mióta követsz? - Pár hónapja követlek a facebookon találtam rád és nagyon szeretem az írásaidat :)
    Mi tetszik a legjobban a blogon, és mi nem tetszik? - Nagyn szeretem azt, ahogy leírod a véleményedet a könyvekről és sokszor érdeklődöm is azok a könyvek iránt, amikről te véleményt mondasz.
    Mit szeretnél még látni? - Örülnék, ha több személyes posztot is megosztanál. Tudom, a blog nem erről szól, de néha kiváűncsi lennék rád is a könyvek mögött :)

    VálaszTörlés
  4. Szia! Nem olyan régóta követem a blogodat, de nagyon tetszik. Jól írsz :) nagyon szeretek olvasni és itt mindig találok érdekességet a könyvek világából. Anyukám is olvas Téged :)

    VálaszTörlés
  5. Boldog 2. Blogszülinapot!! :) Még több ilyet kívánok :)

    VálaszTörlés
  6. Boldog Blogszülinapot! :) Jó pár hónapja követlek, facebookon akadtam rád. Majd azt hiszem Stephen King Álomdoktor véleményed olvastam el először. Még több ajánlást/véleményt. :) A heti zárások is tetszenek. Csak így tovább.:) ;)

    VálaszTörlés
  7. Még nagyon sok boldog blogszülinapot kívánok! Nem véletlenül ilyen sikeres a blog, nagyon jól csinálod, amit csinálsz, úgyhogy írj még jó sokáig! (Nem is tudtam, hogy egy napon van a szülinapunk, de ez így tök jó. :)

    VálaszTörlés
  8. Köszönöm Nektek, hogy írtatok! :)

    VálaszTörlés
  9. Őszinte leszek, alig egy napja iratkoztam fel, de azóta sok bejegyzésed olvastam el, és azt kell mondjam, frenetikus vagy. De tényleg. Nincs hiányérzetem a bloggal kapcsolatban, egy kicsi sem. A kedvenc bejegyzésem a vérvörösös ;).
    Hallottam mi történt szegény cicusoddal, annyira sajnálom, nekem a kisnyullammal lett ez :(.
    Mellesleg, még Sok boldog blogszülinapot

    VálaszTörlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)