2015-10-25

Heti zárás #27

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”



Ó, végre egy szuper, pörgős vasárnap este, amikor még mindig teli vagyok élményekkel, és még mindig örül a fejem a nap eseményeinek. Oh, és egy olyan vasárnap, amikor talpig csiniben voltam, ráadásul rengeteg bloggerrel találkozhattam élőben is. Ez volt a Digital Divas, amiről egy külön bejegyzést is fogok nektek írni, avagy hogyan látta egy könyves blogger az eseményt. Olyan szívesen mesélnék most, de annyi mondandóm van, hogy inkább új bejegyzést szentelek majd neki.

Ez a hét egyébként gyorsan eltelt, leginkább munkával. Ezen a fronton egyébként megcsillant a remény, ugyanis talán sikerül egy szinttel feljebb lépnem majd, és olyan helyen dolgozni, amit szeretek. Mármint, olyan közegben. Mondjuk ki nyíltan: könyves boltban. De ez még nagyon halovány, és nem is kiabálnék el semmit, csak elindulni látszik valami, ami nagyon nem lenne rossz.

Ezen a héten voltam a Scolar Kiadó épületében (tulajdonképpen a kiadóba nem tudtam felmenni, mert este érkeztem), átvettem a Fngirl-t, amit oly sokan vártok, várunk, és azon nyomban el is kezdtem olvasni. Voltak kétségeim, hogy az én edzett lelkem mit szól majd hozzá, de vááááááá. Tetszik. És egyrészt nem végeztem még ki, másrészt nem akarom "lelőni a poént", szóval ennyi legyen elég egyelőre :D A héten egyébként elég produktív voltam, kiolvastam A Hosszú Menetelést, A világ legszebb mosolyát (egy délután alatt, jó, mondjuk ez nem is volt hosszú könyv), ja, és majdnem elfelejtettem, hétfőn átvettem a Bűvös erdő színezőkönyvet, szóval annak is nekiestem. Vettem is egy garnitúra filctollat hozzá, azon pedig még mindig jót mosolygok, hogy majd' 22 évesen lelkesen színezek :D

Összegzésként annyit mondok, hogy iszonyat sűrű volt ez a hét, de azt hiszem, megérte. Jövő héten igyekszem kicsit pihenni, ha már szünet van, plusz tanulnom is kellene. Sokat. Sírok, nem lesz ennyi időm. De ma még boldogság van.

A ti hetetek hogy telt? :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)