2015-10-18

Heti zárás #26

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”


Hello, lazy Sunday evening! Úgy vártalak, te vagy a hetem fénypontja :) Szóval vasárnaponként pihenés van, lazulás, olvasgatás, teázás, kávézás, pizsiparty, és egyebek, amikor nem engedek az aktívan pihenős elveimből. Igaz, nyilván lehetetlen egy nap alatt egy hétnyi olvasást bepótolni, de azért próbálkozom.

Ma éppen kicsit nyűgös vagyok, folytatgattam az Elfojtott sikolyt, de hiába baromi jó a könyv, most valahogy nincs hozzá kedvem. Ellenben most A Hosszú Menetelést találtam tetszetősnek a maga monotonitásával és búskomorságával, pedig a mai napra azt sem lehet mondani, hogy borús, hiszen sütött a nap is. Ma a Molyon is tevékenykedtem, idézgettem az előbbi könyvből elég sokat (majdnem annyit, mint eddig összvissz), sőt, ha már Moly, akkor immáron több, mint 300 figyelőm van, köszönöm Nektek!

Ez a hét egészen mozgalmas volt egyébként, hiszen az egyik legörömtelibb esemény ahhoz kapcsolódik, hogy megérkeztek a Csernus-könyveim, amiket nagyon vártam. A fájdalom arcait nem olvastam még azelőtt (a héten kivégeztem), A nőt viszont igen, de annyira a közelinek érzem magamhoz a benne megfogalmazott gondolatokat, hogy mindenképpen szerettem volna a magánkönyvtáramban tudni.
És ha már Csernus, akkor Annie barátnőmmel november 4-én megyünk a budapesti előadására is, ami nekem a második lesz, ráadásul egy nap híján kettő évvel az első után :) Szóval a héten vettem meg oda is a jegyeket, illetve jövő vasárnap ha minden igaz, akkor megyünk a Cosmopolitan Digital Divas bloggerkonferenciára is :) Utóbbira a jegyek még intézés alatt vannak, viszont ezek miatt elég produktívnak éreztem a hetemet.

De akkor térjünk rá a "lényegre", avagy hogy mit olvastam a héten: Csernus Imrétől elkezdtem és befejeztem A fájdalom arcait, elkezdtem Angela Marsonstól az Elfojtott sikolyt, illetve olvasgattam a többi könyvemet is. Ezen a héten belekezdtem ebbe a kettő könyvbe, illetve múlt vasárnap is, szóval most kicsit katyvasz van, és egyszerre hat könyvet olvasok, de egyelőre még átlátom a dolgokat :)

Jelenleg három bejegyzés és egy interjú vár megírásra, ezek egy része még ma este, egy része holnap délelőtt esedékes. Szóval stay tuned!

Nektek hogy telt a hetetek?



2 megjegyzés:

  1. A fájdalom arcait én is olvastam, de a Csernus könyvek általában jók szoktak lenni, főleg amik több mint 4-5 évvel ezelőtt íródtak. A DD-n remélem találkozunk, most kicsit örülök, hogy olvastam, hogy ott leszel!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A nőről, A férfiról, és A kiútról van bejegyzés a blogon, de régiek, és újat szeretnék majd írni, pont ezért nem is akartam ráirányítani senki figyelmét egy linkeléssel. Amit ebből ki akartam hozni, hogy nem újdonság számomra a doki :D

      Mindenképpen találkozunk szerintem, már nagyon várom az eseményt én is :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)