2015-10-11

Heti zárás #25

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”


Vasárnap este, már megint. Múlt héten nem írtam, mert későn jöttem haza barátnőmtől, szóval a heti zárás mostanában inkább kétheti zárás. Mostanában a kedvem is ingadozik, hogy mit osszak meg, miről írjak, és miről ne, mert egyre többet rágódok bizonyos dolgokon.

Olvasni ismét nem olvastam túl sokat, ellenben szuper könyvbemutatókon vettem részt. Különleges dolgok ezek, mert számomra mindig ad egy plusz löketet, hogy elolvassam a könyvet, vagy például ha olvasás előtt találkozok az íróval, akkor sokat dob a könyvön az is, hogy a személyiségét is bele tudom venni.

A kétheti könyvtermésem nem volt sok: Veszélyes személyiségek, Asylum, A vágyakozás enciklopédiája, illetve több könyvbe belekezdtem. Mármint nem olyan sokba, de ezeket fejeztem be, a többi olvasmányom Molyon tekinthető meg.

A héten volt egy kis barátnőzés is, plusz volt egy mondat, amire rettentő büszke vagyok: "két napja lógok veled, ezidő alatt három könyvet vettem." #hízikamájam A blogon mostanában egyre kevesebb a bejegyzés egyéb tennivalók miatt, viszont #ezittareklámhelye Twitteren és Instagramon nagyon sokat lógok. Akit érdekel...legyen üdvözölve :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)