2015-10-26

Digital Divas 2015 ‒ egy könyves blogger szemével

2015. október 25. egy emlékezetes dátum lesz számomra a jövőben, ugyanis ekkor került megrendezésre a második Digital Divas, amire bátorkodtam drága barátnőmmel ellátogatni én is. Tulajdonképpen azt már az esemény előtt is tudtam, hogy itt bizony a beauty és a fashion szekciónak kedveznek, de azért titkon reménykedtem, hogy valami csak csurran-cseppen a többieknek is. Ebben a bejegyzésben erről (is) szeretnék írni, hogy hogyan láttam én a konferenciát, mint könyves blogger.



Tudtommal én voltam az egyetlen, mármint például este végigpörgettema hashtag feedet Instagramon, és nem találkoztam más könyvmoly képeivel, ami nyilván nem jelenti minden kétséget kizáróan, hogy egyedüliként voltam jelen, de azért sejtetni engedi. Ez egyrészt nagyon tetszett, mert gondoljatok bele, kb. 200 nő egymás mellett, mind nagyjából "egymás konkrurenciája", én pedig integetek, hogy helló, én nem szájfényekről és divatos bélezerkről írok, hanem könyvekről, másrészt viszont kicsit bizarr, ha belegondolok abba, hogy egy milyen kicsi szeglete is vagyunk mi a blogger világnak. Talán pontosan ezért is történt meg az, hogy egyáltalán szó sem esett a könyves bloggerekről, hogy mi léteznénk, minden csak a fashion és a beauty körül mozgott, ami bevallom, kicsit rosszul esett. Egyébként kitettem a Blogturné Klubos kitűzőm, és nagyon örültem, hogy relatíve sokan megkérdezték a szünetekben, hogy ez mi, mit csinálunk, hogyan működünk, stb :D

Előadás volt utazóblogokról, gasztroról, fotózásról, de ezek a témák is érintőlegesen merültek csak fel. Egy előadó volt, akire azt mondtam, hogy hű, na ez jó lesz, és tényleg ő tetszett a legjobban. Ez az előadó pedig Magos Judit, Demény kétlábúja. Viszont Judit hiába tolmácsolta Demény szavait immáron második alkalommal a Libri Kiadóval karöltve, mégsem erre lett kihegyezve az előadása. Egyébként egy hihetetlenül szimpatikus személyiség volt az egyszerűségével, hogy egy ilyen eseményen elhangzott, hogy "Demény, ne kotorássz más táskájában", vagy hogy amíg ő beszélt, a kutya konkrétan körbe-körbe rohangált, közben hangosan ugatott. Szóval ha a legfesztelenebb előadásra kellene voksolni, akkor mindenképpen ők voltak azok :D Nekem nagyon tetszettek, sokat nevettem, és nagyon örülök, hogy Judittal sikerült pár szót beszélni is, ó, és őfelsége Deményt is elkaphattam egy kis simogatásra :)

Maga az esemény egyébként nagyon színvonalas volt, és mivel tavaly nem voltam, így nem tudom, hogy akkor milyen volt a helyszín, de a mostani azt hiszem, tökéletes. Amikor odaértünk ‒ kicsit késve ‒, akkor ittunk egy kávét, beszélgettünk, majd pedig mentünk is be meghallgatni az előadásokat. Kávézás közben kiszúrtam Fannit, akit volt is szerencsém megszólítani, így együtt mentünk be, és az első előadás-blokkot végigdumáltuk, shame on us. Nem tudom, vele valahogy egyébként kifújt majdnem az összes bátorságom, mert Kamiékhoz sikerült még odamenni, Natiéknak köszöntem gyorsan, illetve Meával és Andival beszélgettem, de utóbbinál ők jöttek oda, szóval nem az én bátorságomon múlt. Jó néhány csajszinak köszöntem még, szóval a felsorolás a teljesség igénye nélkül van itt. 

A lényeg viszont csak annyi, hogy úgy örültem, hogy "láttam" sok olyan bloggert, akiket követek, olvasom a dolgaikat, stb. de például neten sem beszéltem még velük, így nem mertem odamenni, hogy helló, xy vagyok, és követlek. Az olyan fura, mármint nagyon jó dolgok is kisülhetnek belőle, csak elfogyott a bátorságom :D Szóval megvan a terv jövőre, mégpedig hogy kicsit kilépjek a komfortzónámból :)

Az előadások közti szünetekben literszám döntöttük magunkba a kávét, hihetetlenül mennyei lazacot ebédeltünk (ezt most ne nézzétek, de én annyira imádom a lazacot, hogy életem végéig el tudnék éldegélni rajta), de regisztráltunk az ottlévő cégeknél is, plusz még saját fényképes Coca-Cola üvegem is lett. Mondjuk az más kérdés, hogy elneveztünk önbizalomcsükkentésnek a fotózásukat, mert mindenkiről annyira borzalmas képek készültek, de szerencsére az üvegekre fekete-fehérben kerültek rá a fottók. Az egyik szünetben voltunk kint is, szerencsére nagyon szép volt az idő, úgyhogy piros pont a szervezésért is, hogy volt lehetőségünk kint inni egy teát.


Maguk az előadások tetszettek, és számomra rettentő érdekesek, hasznosak, és inspirálóak voltak, mert nem csak a szépségápolással kapcsolatban tudhattunk meg infókat, hanem a blogolás jogi vonatkozásairól is, hogy egy példát kiemeljek. Egyrészt elhatároztam, hogy nyitok, és lépek, és itt a könyves blogomon nem csak értékelések lesznek a jövőben, hogy egy kicsit felpörgessem a blog életét, másrészt gondolkodom valami máson is, de erről majd bővebben később. Hihetetlenül jó érzés volt úgy eljönni, hogy azt éreztem, bármi lehetséges, és kaptam egy jó nagy löketet. Pedig emlékezzetek mit írtam feljesbb: könyves blogokról nem is esett szó. Azért valljuk be, nem rossz párosítás. Kíváncsi vagyok, mit éreznék akkor, ha az én témámban is lett volna előadás. Talán majd jövőre, legalábbis titkon reménykedem benne. 

Köszönet a szervezésért, remek nap volt. Alig várom a következőt!



6 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszett a beszámolód! A Coca Colás üveg pedig nagyon ötletes dolog volt. :D:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, és örülök, hogy tetszett, ennyi élmény után nagyon nehéz volt összeszedetten írni :) Nem csak a kólás dolog volt ötletes, hanem az egész esemény, meg a kis apróságok is :)

      Törlés
  2. Nem is tudtam, hogy van ilyen esemény bloggereknek :O Az előadások érdekesnek tűnnek, ide bárki elmehet? Vagy hogyan működik ez? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bárki elmehet, aki megveszi a jegyet, legyen az blogger, vagy érdeklődő :)

      Törlés
  3. Jó volt beszélni, még ha csak pár szót is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen :) Remélem legközelebb több lehetőségünk lesz :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)