2015-10-30

2015. októberi beszerzések


Helló, október vége, helló, Halloween! Oké, nem sokkolok senkit, mert ha van valaki, akit hidegen hagy ez az egész, akkor az én vagyok. Nem tagadom, nem megyek bele a >Magyarországon Mindenszentek van< című vitákba sem, egyszerűen csak nem élem a Halloweent. A hangulata, a tökök, a színek, a gyertyafények viszont tetszenek, és ezek azok az okok, amiért úgymond tudomást veszek róla. Oké, ebből már nem kecmergek ki. A lényeg viszont, hogy újabb hónap telt el, lassan vége az ősznek, és jön a tél :( Mondjuk ez most még simán elviselhető az októberi napszemüvegezésekkel, meg jó időkkel, ezt komolyan tudom értékelni :)






Októberben nem tudom, hogy mi történt, de elég szerencsésnek érzem magam, hogy a szeptemberhez viszonyítva elég sokat tudtam olvasni, ráadásul sokkal több könyv került a birtokomba. Egy részének megvan a böjtje, a másik része pedig recenzió, blogturné, stb. Hihetetlenül hálás vagyok, amiért azt csinálhatom, amit szeretek, értem ez alatt például a reciket. Nekem még mindig nagyon nagy dolog ez az egész. Jó, nem picsogok tovább, de azért ezeken tényleg sokat agyaltam az elmúlt hetekben, és tényleg szerencsésnek érzem magam.

Ebben a hónapban vettem két Csernus-könyvet: A nőt már hallgattam korábban hangoskönyvben, de nekem ez annyira alap lett, hogy egyrészt muszáj volt megszereznem, másrészt két éve hallgattam, és nagyon kíváncsi vagyok, hogy most mit gondolok róla. A másik könyv A fájdalom arcai volt, az most veszettül betalált. Még egy könyvet emelnék ki októberből, és ez A világ legszebb mosolya: Kolibri-könyv, engem teljesen meg is tévesztett, de aztán olyan gyorsan padlóra is küldött. 10* csillag, hamarosan bővebben róla, blogturné keretein belül.

UPDATE: Megcsináltam a negyedik képet is, plusz a csoportképet ^^
Három könyv maradt ki a képekből, ez pedig a Bűvös erdő színezőkönyv, és Tóth Vivien regénye, Az árvák. Szóval így majd' 22 évesen színezgetek, de élvezem nagyon :D Ó, és Az üvegburáról is megemlékeznék annyiban, hogy az írónő "születésnapján" vettem meg, teljesen véletlen betévedve egy antikváriumba, ráadásul ha jól nézem, első kiadás a könyv. Ezt is olvastam már, bár talán mondhatom, hogy most sajnos aktuálisabb, mint tavaly ilyenkor.

A hónap összegéze pedig összesen 14 könyv:
5 db vásárlás
10 db recenzió

A többiek októbere: Dóri, katacita, PuPilla,




4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez a kupac! :) Látom, hogy igyekszel sok könyves eseményen részt venni, jó látni, hogy kihasználsz minden adandó alkalmat, amit Budapest kínál. :)
    Az üvegburából nekem a rózsaszínes Európa kiadás van meg, én kimondottan azt szerettem volna. Nagyon szeretem azt a könyvet, szerintem jövőre újra fogom olvasni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Igen, igyekszem, mert az én életemben nincs sok állandóság, így amíg itt vagyok, addig szeretnék mindenhol ott lenni, hogy később azt mondhassam, és úgy gondolhassak rá, hogy kihasználtam a város nekem nyújtotta lehetőségeit :)

      Én sem ezt szerettem volna, de "tűzoltásnak" jó volt. Majd ha lesz pénzem, akkor megnézem, hogy mi a kínálat, mert például a legújabb kiadás is nagyon szép :) Én is újraolvasom, terveim szerint minél hamarabb, csak most még a tanulás is itt van a nyakamon a szünet végén, pedig legszívesebben azonnal kézbe vettem volna :(

      Törlés
  2. És a Fangirl? :) Az alsó képen mondjuk látom, megvan. :)
    Az meg A zuhanás sokkja jön majd hozzám is a jövő héten, kíváncsi vagyok rájuk nagyon!
    A Kolibri egyre inkább piszkál, ráadásul így képről nagyon szép, igényes kiadványnak tűnik. (Micsoda szempontok!:D)
    Az üvegbura nekem nagyon tetszett, bár tény, hogy nem lett több életkedvem tőle.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uhh, tudtam, hogy valamit elfelejtek :( A Fangirl nekem nagyon tetszett, kihozta belőlem a fangirl-t (haha). A zuhanás sokkját még nem olvastam, de hamarosan fogom, mert jön a turné :D Elvileg az is nagyon jó.

      A Kolibri tényleg igényes és szép kiadás, és velül is kicsit más, mármint ahhoz nem értek, de a megszerkesztés szem- és olvasóbarát nagyon. Szóval hajrá! :)

      Én tavaly Az üvegburát olyankor olvastam, amikor egyáltalán nem tudtam úgy rákoncentrálni, ahogy kellett volna, de nyilván nem vidításként olvassa az ember :) Csak úgy, mint A Prozac-országot, az is megvan, az is tervben van :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)