2015-09-27

Heti zárás #24

„A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.”



Újra itt vagyok, habár nem tűntem el igazán, csak az elmúlt pár napban más teendőim voltak, ezek pedig azt is jelentették sajnos, hogy olvasni sem tudtam annyit, mint szerettem volna. Még sakkozok, hogy hogyan tudnám jól beosztani az időmet, addig pedig egy kicsit káosz lesz a blogon, ezt előre látom.

Kettő hét is kimaradt a Heti zárás életéből, ezidő alatt három könyvet olvastam el (jesszusmaris, nyáron egy hét alatt olvastam ennyit!): Nap nap után (bejegyzés hamarosan), A lány hét névvel (blogturnés, bejegyzés nem tudom, mikor), Az elveszett és meglett dolgok könyve.

A Horzsolásokhoz azóta nem sikerült hozzányúlni, hogy a múltkor írtam róla, nekikezdtem, de ami késik, nem múlik. A Flavia de Luce rejtélyei-sorozat harmadik része perpill igencsak döcög részemről, mert imádom Flaviát, de perpill nagyon nem erre vágyom, sokkal inkább valami sötétebbre, brutálisabbra. Ezt meg is kaptam, címet nem említek, mert nem tudom mennyire publikus még, de a Maxim Kiadó küldött egy igencsak brutálnak igérkező regényt (blogturné lesz vele). Ebbe Stephen King után kezdek neki, mert a héten megvettem A Hosszú Menetelést (így a szeptembert is egy beszerzett könyvvel zárom az eddigi állás szerint).

...pedig mennyire jó egy bögre teával olvasni az ilyen esős napokon, bekuckózva egy meleg takaró alá :(


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)