2015-09-06

Heti zárás #23

A Heti zárás egy (majdnem) minden szombaton, vagy vasárnap jelentkező rovat a Tekla Könyvei blogon, amely alkalmával írok néhány sort az elmúlt hetemről, hogy mi történt az életemben, vagy a bloggal kapcsolatosan, illetve mi a helyzet a heti olvasmányaimmal. Néhány sor arról, hogy mi tetszett, vagy nem tetszett, könyves programok, újdonságok, akciók, és minden kötetlenebb téma, amelyet úgy érzek, megosztanám a blogon.




Helló, vasárnap! A mai ráadásul valami réginek a vége, ugyanis holnap kezdődik a szorgalmi időszak, vagyis hivatalosan is pesti egyetemista leszek :) Tudom, nem hangzik akkora durranásnak, de egy évvel ezelőtt elképzelni sem tudtam, hogy egysze majd itt kezdem meg a tanulmányaimat. Azóta mondjuk nagyon sok dolog történt, nem részletezem.

Ezt a napot aktív pihenéssel töltöttem, egészen konkrétan majdnem végigaludtam a napot. Elkezdtem olvasni, és könyvestől, szmüvegestől bealudtam. A jelenlegi olvasmányom (Horzsolások) egyébként sem könnyű, nagyon emésztenem kell, de alapjában véve tetszik.

A héten kettő könyvet olvastam ki (A titokzatos bábjátékos, Hová tűntél?), illetve a már említett Horzsolásokba kezdtem bele. Szombaton jártam a Pozsonyi Pikniken, ahol egy korábbi olvasmányomat, A Bunkerrajzolót dedikáltattam, jót beszélgettem, ezen felül a héten az egyetemi dolgaimat intéztem. Nagyon nagy dolog nem történt, szerencsére.

A ti hetetek hogy telt?


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)