2015-09-30

2015. szeptemberi beszerzések

Elérkeztünk az első őszi hónap végéhez is, avagy itt a szeptember 30., és mindenkit fel lehet ébreszteni, aki ezt kérte a Green Daytől (haha, nem tudtam kihagyni). Komolyabbra fordítva a szót, a hónap utolsó napja a blogon természetesen havi zárást jelent, és most sincs ez másként.

Egy kicsit annyiból fog különbözni a többitől, hogy amikor ezt a posztot írom, akkor nincs a kezemben még a másik kettő reci, csak most indulok felvenni őket :) Sőt, ma könyvbemutató is lesz, szóval könyves nap a javából :)

Augusztushoz képest kevesebb könyvvel lettem gazdagabb szeptemberben, de ezt egyáltalán nem éreztem meg azon, hogy "nincs mit olvasnom", mert ahogy a 24. heti zárásban is említettem, az időm is kevesebb lett, szóval pont optimális volt a kevesebb könyv. Egy vásárlás (Stephen King/Richard Bachman - A Hosszú Menetelés), és négy darab recenzió, legalábbis ha jól emlékszem, mert a dokumentáció bizony elmaradt rögtön az után, hogy hozzám kerültek a könyvek.


A lány hét névvel (blogturnés, hamarosan), Az elveszett és meglett dolgok könyve, illetve A fátyol fogságában, aminek a bemutatója ma van, továbbá a Veszélyes személyiségek, mert a pszichológia érdekel, és Navarrotól olvastam is már.

Ó, és A Hosszú Menetelés, amiről most nem teszek képet, de a szokásos módon lesz majd róla borító, amikor hozom a véleményemet. Kíváncsi vagyok, és talán időm is több lesz mostanában, hogy úgy igazából rájuk vethessem magam.

Összesen 5 könyv:
1 vásárlás
4 recenzió

A többiek szeptembere: Dóri, katacita, Nita, Amadea


2 megjegyzés:

  1. Az elveszett... könyvet fel is vettem a listámra miután olvastam a posztodat róla, cuki könyv :) A lány hét névvel is érdekel, majd figyelem mit írsz róla! Úgy látom többünk szeptembere sikerül könyves téren visszafogottabbra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A lány hét névvel is nagyon tetszett, viszont fogalmam sincs még, hogy mikor indul vele a turné :(

      Meglesem a többieket is, csak tegnap siettem, és elmaradt :)

      Törlés

Egyetértesz? Vagy hiányérzeted van a bejegyzéssel kapcsolatban? Írd meg! Minden megjegyzésnek örülök, mindig kíváncsi vagyok, hogy ti mit gondoltok :)